Han Derre Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Samma her: Progettare L'Armadietto di Mostro Rosso (Prosjekt Rødt Monster Kabinett) Årsaken til navnet er at det kommer til å bli knallrødt utvendig og det rødeste jeg vet om er en Italiensk gateræser med 12 sylindre, doble eksospotter og 4 runde lykter bak. :!: Han Derre Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Samma her: Progettare L'Armadietto di Mostro Rosso (Prosjekt Rødt Monster Kabinett) Årsaken til navnet er at det kommer til å bli knallrødt utvendig og det rødeste jeg vet om er en Italiensk gateræser med 12 sylindre, doble eksospotter og 4 runde lykter bak. :!: Han Derre 5750548[/snapback] HAHA..bil fan? det er jeg..men er mest american mucels fyr jeg da.."helst" veteraner Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Samma her: Progettare L'Armadietto di Mostro Rosso (Prosjekt Rødt Monster Kabinett) Årsaken til navnet er at det kommer til å bli knallrødt utvendig og det rødeste jeg vet om er en Italiensk gateræser med 12 sylindre, doble eksospotter og 4 runde lykter bak. :!: Han Derre 5750548[/snapback] HAHA..bil fan? det er jeg..men er mest american mucels fyr jeg da.."helst" veteraner 5752297[/snapback] Enig der! Det vakreste som noensinne er laget er etter min mening Ferrari GTO som kun ble produsert i 273 eksemplarer fro 1960-62. Men for all del, Corvette '63 Split-Window er også en perle da! De peneste bilene, de som er klassikere i dag ble designa på 60-tallet! Han Derre Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) vet..fra 60-70 Mustang,charger,camaro,malibu,thunderbird mm alle skal ha v8 eller større. EDIT:litt ot men samma det :!: Endret 14. mars 2006 av mekkern Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 OT: Feteste bilen noensinne er corvette 67` Stingray... med den über bøyde bakruta :!: til saken: hmm... egentlig ingenting... lol Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 uff...dette tar lengre tid enn forventet :!: jaja..MÅ bli ferdig til påske ferien..innen da har jeg vel fått laget meg en worklog oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå