Behydro Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har nå kommet i ulykka og fått en hissig sak. Den generer temp filer og exe filer i C:\WINDOWS\Temp Norton, møkka program, finner det ikke. Ikke noe annet jeg har prøvd heller. Noen som har vært borti denne før? Legger ved screenshot Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 mulig du må slå av for systemgjennoppreting for at du skal kunne kverke det som tusler og går der. begrense mappen temp til et minemum av alokert plas for kjøring. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Og hva annet har du prøvd? Housecall? Panda? Trojanscan? Crapcleaner er jo glimrende til å renske ut i tempfiler.. Dersom disse heller ikke gir noen respons kan du jo legge ut en HijackThislogg Bernt K Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Intet hell så langt. Panda fant en del filer, fikk slettet de takket være win98se cd... hehe. Har ikke NTFS disk så jeg får ikke lagt inn kvote på temp katalogen. Det som er så ironisk er at Norton Systems Work og Internett Security var installert når maskinen ble infisert.... Virkelig bra programmer av Norton må jeg si.... NOT!! Like ille som gutta til Bill..... Tisk tisk bare å komme med forslag.... Format blir siste utvei Fikk vekk noe med HijackThis, legger ut loggen, har reparert wingsa32.dll Fikk ikke til å laste opp tekst filen... Hmmmm Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:24:56, on 27.02.2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccProxy.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Programfiler\Norton Internet Security\ISSVC.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Acer\eManager\anbmServ.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe C:\PROGRA~1\NORTON~3\NORTON~1\NPROTECT.EXE C:\Programfiler\Spyware Doctor\sdhelp.exe C:\PROGRA~1\NORTON~3\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe C:\Programfiler\TVersity\Media Server\MediaServer.exe C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe C:\WINDOWS\System32\alg.exe C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe C:\acer\epm\epm-dm.exe C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.EXE C:\Programfiler\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe C:\Programfiler\DU Meter\DUMeter.exe C:\Programfiler\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe C:\Programfiler\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe C:\Programfiler\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe C:\Programfiler\Spyware Doctor\swdoctor.exe C:\Documents and Settings\Bjørn André Juliebø\Skrivebord\Prrrrrr\ProcessExplorerNt\procexp.exe C:\Programfiler\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Programfiler\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\AdBlocking\NSMdtr.exe C:\WINDOWS\TEMP\win21.tmp.exe C:\WINDOWS\TEMP\win27.tmp.exe C:\Documents and Settings\Bjørn André Juliebø\Skrivebord\hijackthis.exe C:\WINDOWS\TEMP\win31.tmp.exe C:\WINDOWS\TEMP\win31.tmp.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.no/ R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programfiler\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\Programfiler\FlashFXP\IEFlash.dll O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O4 - HKLM\..\Run: [igfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe O4 - HKLM\..\Run: [synTPLpr] C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe O4 - HKLM\..\Run: [synTPEnh] C:\Programfiler\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe O4 - HKLM\..\Run: [iMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32 O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName O4 - HKLM\..\Run: [EPM-DM] c:\acer\epm\epm-dm.exe O4 - HKLM\..\Run: [ePowerManagement] C:\Acer\ePM\ePM.exe boot O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.EXE O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] C:\Programfiler\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe O4 - HKLM\..\Run: [bluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKLM\..\Run: [symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer O4 - HKLM\..\Run: [DU Meter] C:\Programfiler\DU Meter\DUMeter.exe O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programfiler\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programfiler\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe" O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programfiler\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] "C:\Programfiler\Norton SystemWorks\cfgwiz.exe" /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] C:\Programfiler\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe AcRdB7_0_5 -reboot 1 O4 - HKCU\..\Run: [spyware Doctor] "C:\Programfiler\Spyware Doctor\swdoctor.exe" /Q O4 - Startup: linux.bat.lnk = C:\linux.bat O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll O9 - Extra button: Oppslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204 O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/...b?1126200745656 O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab O16 - DPF: {BB21F850-63F4-4EC9-BF9D-565BD30C9AE9} (ASquaredScanForm Element) - http://www.windowsecurity.com/trojanscan/axscan.cab O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing) O20 - AppInit_DLLs: MsgPlusLoader.dll O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccProxy.exe O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe O23 - Service: FireDaemon Service: Folding (Folding) - Unknown owner - C:\Programfiler\FireDaemon\FireDaemon.exe (file missing) O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\ISSVC.exe O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~3\NORTON~1\NPROTECT.EXE O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FELLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe O23 - Service: PC Tools Spyware Doctor (SDhelper) - PC Tools Research Pty Ltd - C:\Programfiler\Spyware Doctor\sdhelp.exe O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~3\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe O23 - Service: TVersityMediaServer - Unknown owner - C:\Programfiler\TVersity\Media Server\MediaServer.exe Endret 27. februar 2006 av Behydro Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 satt med register monitor, så poppet plutselig denne kompisen opp og generete ny exe fil i temp mappen 80.09902191 win27.tmp.exe:3876 OpenKey HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\Cache\History SUCCESS Access: 0xF Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Brenn i he..... !!!! Hadde jeg fått tak i ett svin som lager virus nå så hadde det mennesket lidd krafitg!!!!!! Format c......... Dere må bare unnskydel utbruddet...... Noget sint her. No gikk firefox heden. Må ha pcen på skolen i morra så jeg får nokk bare ta en recovery. Bra at jeg har også har linux slik jeg får tatt ut all data på en skikkelig måte Jeg er herved meget missfornøyd med symatec og deres produkter. Hva er det som funker på markede for tiden og ikke koster skjorta? Lisens kan til nød kjøpes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 NOD32 anbefales VARMT! Tar alt... koster ikke akkurat skjorten heller.. www.eset.com Lenke til kommentar
berxter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) jeg ser du fortsatt har disse *.tmp.exe-greiene. Hmmm. Last ned Ewido , installer og oppdater. Fjern haka for "Install background guard" og "Install scan via context menu". Restart i safe mode og kjør Ewido derfra. Se til at ingen andre programmer er startet. EDIT: jeg finner henvisninger til at djevelskapen startes fra \system32\win***32.dll, har sett både winxzl32.dll, winzwt32.dll og winqgn32.dll. Du ser jo fort om navnet ser perverst ut... Du må antakelig bruke Killbox for å slette dll-en hvis ikke Ewido fikser biffen. Sa Panda noe slikt som"\temporary internet files\content.ie5\7271p1r7\rdgus2405[1].exe" eller et annet snodig filnavn? Ewido er et kjempeprogram, og er djevelsk nøye, så den tar fort et par timer for en scan. Det er også laget slik at det kan kjøre i tospann med Norton, hvilket slett ikke alle andre gjør. Neste gang du kjører HJT bør du lukke både Firefox, Messenger og IE før du gjør det. RegMon sier jo at styggedommen starter fra IEs cache, jeg går ut fra at du har tømt den? Bernt K Endret 27. februar 2006 av berxter Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Takker for svar. Har tatt backup av all viktig data, men skal prøve en siste gang. Skal prøve det du skriver her Sitter i linux nå.... Vurderer å gå over på fulltid, slippe sant svineri som win er proppet av ;p Lenke til kommentar
berxter Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 flott at du ikke "recovererte" tvert. Det er lite med informasjon å finne rundt på sikkerhetssitene om akkurat denne, min beste gjetning er at den er rimelig blodfersk, så det er slett ikke sikkert at Norton skal ha kjeft... Du skal slett ikke se bort fra at flere av de store har laget en fix de seneste dagene, så dersom Ewido ikke tar den ville jeg kjørt både Housecall og Panda en gang til, og brukt Killbox på evt rester som Panda rapporterer. Du kan jo prøve DatFindBat som lager 4 tidsbestemte logger over C:\WINDOWS\system32, C:\DOKUME~1\Username\LOKALE~1\Temp, C:\WINDOWS og C:\ , og se etter om det er noe her som ser alvorlig muffens ut omtrent samtidig med at du merket infeksjonen, og så bruke Killbox på svinefila. Bernt K Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg må si, norton skal ha all kjeft. det virker på meg som om norton bruker "security by obscurity"(det er sikkert fordi ingen vet at det er usikkert) metoden mot virus og annen skadelig programmvare. har venner som gikk over fra norton til avast og sa at problemene forsvant med en gang, bruker selv F-secure Standalone anbefales på det sterkeste. både jeg og de jeg har konfigurert systemet til kan si det at det funker. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det ikke godt og ha store selskaper som Norton og Microsoft og la dem få på pelsen når ting ikke går som det skal. Her sitter vi og surfer oss rundt på all verdens rare nettsteder, laster ned ting å regner med alle andre skal passe på at vi ikke driter oss ut. Det finnes Linux og gratis antivirus så valget er vårt eget. Er jo aldrig brukeren foran skjermen som gjør noe galt. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) jeg har aldrig sagt at det ikke er brukerens feil, mange ganger er det det, MEN når brukeren har et anti-virus program skal dette passe på at brukeren ikke installerer virus. Spesielt når brukeren har betalt for det, her ser jeg at norton og norman detter ut. F-secure og nod32 kommer inn her. Avast er et unntak da avast er gratis og funker fordet ... Endret 1. mars 2006 av Scotty Grumble Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Sikkermodus Online Virusscan, BitDefender Housecall Ewido Onlinescan Spyware Adware Prøv i denne rekkefølgen. og slå av systemgjennopretting (siden norton tar backup av infiserte filer) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Klart att virus programmene skal ta unna det som kommer av virus. Men att dem skal ha en løsning på det i samme øyeblikk det kommer noe nytt er vel og ha litt for store forhåpninger. En vis reaksjonstid vil det være uannsett vilken leverandør du velger av antivirus. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 prøv F-Secure , F-Secure har en modul for å finne "mulige nye virus" dette gjøres uten oppdatering, hehe F-Secure er forran resten Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har brukt AVG Free en god stund og maskina har ikke klaget over det Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 en kamerat av meg brukte avg -free, han kunne ikke kjøre diverse spill, han gikk over til f-secure og det funket helt fint ... Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 en kamerat av meg brukte avg -free, han kunne ikke kjøre diverse spill, han gikk over til f-secure og det funket helt fint ... 5682019[/snapback] Ok! hm, rart. Har i alle fall aldri opplevd noe tull av noe slag, spiller mye gammelt og nytt. Men på en annen side hører man positive og negative ting om de fleste virusprogrammene. For eksempel: En venn av meg opplevde at F-secure hadde en bismak av promp og gikk over til AVG Free og har holdt seg til det. Jeg har ikke testa F-secure selv bare så det er sagt. Håper i alle fall trådstarter finner et program som gir mer lykke enn ulykke Lenke til kommentar
berxter Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (snip en rekke gode forslag) Prøv i denne rekkefølgen. og slå av systemgjennopretting (siden norton tar backup av infiserte filer) 5681970[/snapback] Nja, jeg vil ikke anbefale å skru av system restore før etter at maskina er rein (men da må man nesten). Hvis det skjærer seg totalt under rensinga har du da ihvertfall noe å gå tilbake til uten å måtte reinstallere. Bedre med en halt hest enn ingen (du kan ihvertfall ta den med deg som reserveproviant (hesten altså)). Det er mer viktig å tømme raskbøtta, dersom Norton Protected Storage er aktivt, må dette også tømmes. Forresten har jeg sett på noen andre fora i det store utland at så godt som alle HJT-logger også viser at antivirusprogrammer er aktive; Norton og McAfee er det vel flest av. Utbredelsen har vel noe å si for dette. Vel, Chevelle har nok truffet rett, det hjelper ikke med en skog av AV og antispyware dersom brukeren ikke er tilstrekkelig paranoid. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå