eggi Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Finnes det et program som overvåker og logger volt verdier fra strømforsyningen? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja det finnes mange overvåkings programmer som gjør det, men hadde jeg verdt deg så hadde jeg målt med et Volt meter\ multimeter. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Vel, jeg har et problem at maskinen restarter av seg selv av og til, og har en mistanke om at det er for store variasjoner i spennings linjene, så da hadde det vært greit å hatt en logg som viser hva de ulike linjene gir til enhver tid. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Speedfan lar deg logge alle spenninger, temperaturer og viftehastigheter. Dette er bare en av mange geniale funksjoner dette prg. innehar! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel, jeg har et problem at maskinen restarter av seg selv av og til, og har en mistanke om at det er for store variasjoner i spennings linjene, så da hadde det vært greit å hatt en logg som viser hva de ulike linjene gir til enhver tid. 5675045[/snapback] Kunne du opplyse oss om systemet ditt. Det behøver nødvendigvis ikke og være PSUen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå