Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp haster --> Forsterker og spiller

Anbefalte innlegg

1. Har akkurat fåt meg ny spiller,kjøpte den brukt av en kamerat. Den sto i Hans 200SX, men han tok den ut og la inn en bedre spiller. Problemet med spilleren er at den har en security code på fire siffer. Har ringt gamle eieren av 200sx'en men han har selfølgelig glemt koden, tror den funker slik at den bare benyttes når man demonterer den og kobbler den opp igjen, slik som spilleren er i dag er den ubrukelig ettersom jeg ikke kommer inn på den, noen som vet hvordan jeg skal få knekt koden? Er en Sony Exp. av ett eller annet slag.

2. Forsterkeren min står for det meste å blinker med blått lys, dette er en Pioneer GM-D510 monoblokk, hva kan dette komme av?, Har testa den med forskjellige spillere og sjekka og lagt om både jord og strøm ( er litt dårlig jord, kan dette være årsaken eller hva betyr egentlig denne blinkinga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang hørte jeg at man kunne legge den i fryseboksen og at det ville fikse problemene med koden, men ville ikke gjort det selv. Ville egentlig hevet kjøpet hvis jeg hadde vært deg og selgeren ikke klarer og gi meg koden spilleren.

Kan være dårlig jord ja, men har du sjekket styrestrømmen til forsterkeren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...