Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

De kom hit også. Storfornøyd, endelig har jenta mi fått kvalitetsklær til å sove i :)

5910431[/snapback]

Hehe, kvinnfolk altså. Med engang vi nærmer oss deres kles.."haug", blir vi nærmest stilt for retten. Men VÅRES klær, neida, dem skal de ha tak i....

Nærmest alle skjortene min stinker dameparfyme og bodylotion :cry:

why? WHY? WOMEN!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De kom hit også. Storfornøyd, endelig har jenta mi fått kvalitetsklær til å sove i :)

5910431[/snapback]

Hehe, kvinnfolk altså. Med engang vi nærmer oss deres kles.."haug", blir vi nærmest stilt for retten. Men VÅRES klær, neida, dem skal de ha tak i....

why? WHY? WOMEN!!

5939029[/snapback]

Merkelig nok så stemmer det.. :dontgetit:

Maskulin lukt og greier tiltrekker damer sier de.....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

morsomt det der med lukt, for vi menn kliner på oss godlukt for at damene skal syntes at vi lukter godt, men damene kliner på for at de selv skal syntes de lukter godt...

jeg vil påstå at 90% av dameparfyme ikke lukter noe godt.. :)

Lenke til kommentar

5910431[/snapback]

why? WHY? WOMEN!!

5939029[/snapback]

Såå... kan vi konkludere med at du liker å gå i dameklær? :yes:

Lenke til kommentar

dameklær? nei, men klær som dama har lånt? ja, jeg har ikke råd til å kjøpe nytt hver uke :D

edit: ikke at jeg liker å gå i klær som stinker hukjønn, men je har itte no val.

Endret av regga
Lenke til kommentar

Jeg har nå bestilt t-shirt i L størrelse. håper de ikke er for liten eller for stor i forhold til størrelsen de kommer i.

Damene har ikke mye luktesans egentlig.hehe

Når mutteren har vært på badet og sprayer seg når hun skal ut og jeg går på badet så holder jeg på å daue av den skarpe lukten.fy søren..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Et kjapt spørsmål før jeg setter på vaskemaskina: Farger de svarte T-skjortene av i første vask?

(Hvis ikke så kan jeg hive inn noen litt lysere plagg også)

6014076[/snapback]

Det tror jeg ja... jeg vaska dem hver for seg.

6014207[/snapback]

Jeg klarte ikke å dy meg og la med et par gamle hvite sokker i vitenskapens navn. Med de kan jeg bekrefte at t-skjortene farger litt av første gangen. Ikke mye, men nok til å gi en svak gråtone til sokkene. Jeg kan dermed anbefale, på vitenskapelig grunnlag, å vaske t-skjortene første gangen separat eller sammen med kun sorte klær :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål før jeg setter på vaskemaskina: Farger de svarte T-skjortene av i første vask?

(Hvis ikke så kan jeg hive inn noen litt lysere plagg også)

6014076[/snapback]

Det tror jeg ja... jeg vaska dem hver for seg.

6014207[/snapback]

Jeg klarte ikke å dy meg og la med et par gamle hvite sokker i vitenskapens navn. Med de kan jeg bekrefte at t-skjortene farger litt av første gangen. Ikke mye, men nok til å gi en svak gråtone til sokkene. Jeg kan dermed anbefale, på vitenskapelig grunnlag, å vaske t-skjortene første gangen separat eller sammen med kun sorte klær :)

6018146[/snapback]

Du og dine overklokkede(les svettige) sokker, hvitvasken skal alltid være separat... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...