Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henger meg med på den, give the people meidum size :w00t:

5790167[/snapback]

Ja, hvis ikke small :blush:

5790203[/snapback]

Ja, hvis det er en medium i guttestørrelser, blir det vel en nattkjole på meg. Kan dere ikke trykke noen small eller XS? Trenger jo bare trykke fire-fem stykker av de, er ikke som om dere taper noe på det.

Lenke til kommentar
mulig det, går i 9.ende klasse og er ikke spesielt stor, så small er kanskje ikke så dumt. kommer ann på hvor store størrelsene er, legge ut mål på dem?

5790239[/snapback]

Nevnt før... (Altså spørsmålet, ikke svaret)

Henger meg med på den, give the people meidum size :w00t:

5790167[/snapback]

Ja, hvis ikke small :blush:

5790203[/snapback]

Ja, hvis det er en medium i guttestørrelser, blir det vel en nattkjole på meg. Kan dere ikke trykke noen small eller XS? Trenger jo bare trykke fire-fem stykker av de, er ikke som om dere taper noe på det.

5790241[/snapback]

Ja, eller at evt. interesserte (les: meg) skriver seg på en liste over mindre størrelser så de får riktig antall! :)
Lenke til kommentar

5790241[/snapback]

Problemet er vel at det kanskje er det de gjør. Ting blir billig når det trykkes mange.

Lenke til kommentar
Heheh, ok her er en ganske enkel en da

oqavpy.gif

PS - Det er ikke jeg som har laget selve tskjorten. Fant ferdige bilder på google!

5672973[/snapback]

Denne var pen!

Hvis dette blir noe av så skal jeg ha to!

5672996[/snapback]

hei lurt på om går greit lage den.

Lenke til kommentar
husk at det er noen av forumbrukerne her som trenger litt større størelser også da... som feks xl og 2xl....

5791092[/snapback]

Jepp dere får da ha en størrelse "liten elefant"...for oss som har sittet for lenge foran pc'en. :!:

5791435[/snapback]

Tja selv de størrelsene XXL blir for liten for min del. Kanskje ikke så rart når jer er nesten 2 meter høy. Da trengs det litt i størrelser når det gjelder klær. XXL blir for min del så trang at det ikke er vits i å kjøpe det engang. Jeg må ha 3XL for at det skal være noe vits.

Lenke til kommentar
husk at det er noen av forumbrukerne her som trenger litt større størelser også da... som feks xl og 2xl....

5791092[/snapback]

Jepp dere får da ha en størrelse "liten elefant"...for oss som har sittet for lenge foran pc'en. :!:

5791435[/snapback]

Tja selv de størrelsene XXL blir for liten for min del. Kanskje ikke så rart når jer er nesten 2 meter høy. Da trengs det litt i størrelser når det gjelder klær. XXL blir for min del så trang at det ikke er vits i å kjøpe det engang. Jeg må ha 3XL for at det skal være noe vits.

5791824[/snapback]

Hehe ! Noen skjorteprodusenter stopper på XXL som siste valg men skjortene er ca. like store som XXXXXXL hos andre.

Var en motesak for noen år siden å kjøpe mest mulig XXXXXXX.

Men er man ca. 2m> høy og ca. 1,5m brei så har man et problem.... :)

Lenke til kommentar

Hehe ! Noen skjorteprodusenter stopper på XXL som siste valg men skjortene er ca. like store som XXXXXXL hos andre.

Var en motesak for noen år siden å kjøpe mest mulig XXXXXXX.

Men er man ca. 2m> høy og ca. 1,5m brei så har man et problem.... :)

5791875[/snapback]

Har sett lite til det du snakker om, men vet det varierer en del. Jeg er ikke 1,5 m brei, men må stort sett kjøpe skjorter i butikk med ekstra stor størrelser. Husker en gang jeg klarte å kjøpe for stor Jeg trodde det var 6XL som nok ville vært litt stort for meg, men det var 9XL som rett og slett var alt for stort, selv for meg. Skulle likt å sett en av disse som vil ha S her med den der, ville vel blitt mer et telt for dem :!:

Lenke til kommentar
Har sett lite til det du snakker om, men vet det varierer en del. Jeg er ikke 1,5 m brei, men må stort sett kjøpe skjorter i butikk med ekstra stor størrelser. Husker en gang jeg klarte å kjøpe for stor Jeg trodde det var 6XL som nok ville vært litt stort for meg, men det var 9XL som rett og slett var alt for stort, selv for meg. Skulle likt å sett en av disse som vil ha S her med den der, ville vel blitt mer et telt for dem :!:

5791983[/snapback]

dagens tilbud: kjøp en skjorte og få med sovepose på kjøpet

:whistle:

Lenke til kommentar
hva med en liten poll?

XXL er stort nok for meg, dersom det er "microplex t-sjorte XXL" størrelse på de.

5792516[/snapback]

tipper det er bra for meg og. er 2 meter høy og er brei nok. xxl er flott.. eller kansje 3xl. har ikke prøve microplex ssjortene men.. de høres nok ut.

Lenke til kommentar

Slik Håvard Røste uttalte seg om at t-skjorten vil bli, er nesten helt perfekt for min del. Dropp teksten "hardware.no" bak på ryggen, og vi får èn eller flere glade brukere.

(Jeg har ingen innvirkning på utseendet uansett, det er bare min mening.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...