Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

Hei, det er med glede vi kan meddele at alt er i rute. Første parti av skjortene blir etter alt å dømme lagt ut for salg denne uken, slik at folk skal rekke å få skjortene sine før TG sparkes i gang :)

5786318[/snapback]

Oi oi... hvilken nettbutikk får "æren"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flott! dere har vært flinke nå :)

må kjøpe en t-sjorte eller to nå så jeg har til tg :D

det blir vel lagt ut som nyhet ellno når de er klare for salg, men en heads up på hvem sjappe som skal selge de er kjekt, så vi ikke risikerer at de er tomme ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Prisen blir satt til 100 kroner pr. skjorte - inkludert frakt. Dette er skjorter av god kvalitet med trykk foran og bak. Vi legger ut en side med mer informasjon og bestillingsskjema til helgen.

Until then - stay tuned! ;)

5787102[/snapback]

Hvordan er det med størrelsene?

Lenke til kommentar
Prisen blir satt til 100 kroner pr. skjorte - inkludert frakt. Dette er skjorter av god kvalitet med trykk foran og bak. Vi legger ut en side med mer informasjon og bestillingsskjema til helgen.

Until then - stay tuned! ;)

5787102[/snapback]

Dæven, det er slemt, når opphører salget?

Det skal vel heslt være godt med skjorter på lager? At dere ikke er tom for feks svarte..

Skal opp til nord-norge på tordag. Og blir der til den 28. Og hw.no Skjorte MÅ jeg ha.

Lenke til kommentar

Jeg håper dere "reserverer" dette til forummedlemmer hvis lageret er lite?

Jeg vil gjerne ha M (medium)... ;) Og jeg tror de fleste her må ha den størrelsen, L blir jo altfor stort for de under 20 år her... (som er 70% av de interesserte).

EDIT: Hva med en poll på hvilken størrelse folk bruker?

Endret av datating
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha M (medium)... ;) Og jeg tror de fleste her må ha den størrelsen, L blir jo altfor stort for de under 20 år her... (som er 70% av de interesserte).

5788142[/snapback]

Som han sa, blir vel bare trykt opp flere ved behov, når man kan selge fler er vel de fleste villig til å produsere fler, så tror ikek det blir et stort problem.

AtW

Lenke til kommentar

5788142[/snapback]

Som han sa, blir vel bare trykt opp flere ved behov, når man kan selge fler er vel de fleste villig til å produsere fler, så tror ikek det blir et stort problem.

AtW

5788158[/snapback]

Problemet her blir vel å få solgt ut XL og XXL... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...