Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal visst stå n00b under logoen på brystet... ;)

5747428[/snapback]

.. Og certified professional under logoen på T-skjortene som moderatorene og de med over 10.000 innlegg får ;)

5747481[/snapback]

Teller off-topic? :p

5760522[/snapback]

Jepp ! På skjorta di skal det stå Off-topic under logoen... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
@kd: Ok... samma fan :p

Dag-Erik: Hvorfor skriver du ikke opp fler? Skjønner deg på en annen måte da vi er blitt over 100 :p

5763403[/snapback]

Da før jeg spørre, hvorfor skal han skrive opp fler, saken er tatt tak i, "de øvra makter" skal se på t-skjorte-saken, kjøpinga blir ikke igjennom denne tråden.

AtW

Lenke til kommentar
Det får vi håpe ja.. Når OK fantes var det jo klin umulig å få no t-skjorte mekking! Kjøper gjerne om designet (og størrelsen :p ) er bra og prisen er fin.

5759654[/snapback]

har overklokking.no t-skjorte jeg...

Lenke til kommentar

Dag-Erik: Hvorfor skriver du ikke opp fler? Skjønner deg på en annen måte da vi er blitt over 100 :p

5763403[/snapback]

Mest fordi jeg må oppdatere lista hver time... litt kjedelig. Vi er over 100 og det er mer enn nok :p
Lenke til kommentar

5763403[/snapback]

Mest fordi jeg må oppdatere lista hver time... litt kjedelig. Vi er over 100 og det er mer enn nok :p

5763653[/snapback]

hvorfor ikke skrive i post en at du ikke skriver opp flere, så slipper du å skrive det vær gang folk vil i lista

Lenke til kommentar

5763403[/snapback]

Da før jeg spørre, hvorfor skal han skrive opp fler, saken er tatt tak i, "de øvra makter" skal se på t-skjorte-saken, kjøpinga blir ikke igjennom denne tråden.

AtW

5763422[/snapback]

here vi go again :thumbdown:

Lenke til kommentar

5763403[/snapback]

AtW

5763422[/snapback]

here vi go again :thumbdown:

5764569[/snapback]

Jeg legger merke til at du bare skriver en intetsigende setning, uten å argumentere for hvorfor han skal skrive opp fler. Jeg synes jeg redegjorde for en ganske god årsak til å ikke skrive opp flere, om du er uenig, så argumenter gjerne imot.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...