Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har blitt tatt opp ja... men det vil bli veldig dyrt har jeg hørt... Likte idé'en..

5745005[/snapback]

Hvor hørte du at det ble veldig dyrt? Man får jo t-skjorter med helt custom trykk til en akseptabel pris gjør man ikke? Men det er kanskje dårligere kvalitet da?

AtW

Lenke til kommentar
Men skriver du meg opp Dag-Erik?

5745065[/snapback]

Nei :p Var bare en liste for å få sånn ca oversikt over hvem som ville ha. Forumstyret kommer ikke til å bruke den...

Hvis det blir noen T-skjorter... Kan jeg få endret nicket mitt fra HansaKebab til EvenruD?

5745511[/snapback]

Går sikkert ann... :p
Lenke til kommentar
synes personlig at ideen med nick på t-skjorten var ganske dårlig, jeg vil ha uten

5746569[/snapback]

Blir nok ikke produsert med nick, alt for dyrt og ikke så mange som vil ha de..

5746577[/snapback]

Igjen lurer jeg på hvor dyrt det blir, valgfritt trykk på en eneklt t-skjorte er jo ikke så dyrt? Og det kan jo hende mange vil ha det, selv om ønskene om det i denne tråden drukner litt i alle de meningsløse "jeg vil ha en t-skjorte"-innleggene.

AtW

Lenke til kommentar
Igjen lurer jeg på hvor dyrt det blir, valgfritt trykk på en eneklt t-skjorte er jo ikke så dyrt? Og det kan jo hende mange vil ha det, selv om ønskene om det i denne tråden drukner litt i alle de meningsløse "jeg vil ha en t-skjorte"-innleggene.

AtW

5746599[/snapback]

Nei, men da blir det en type trykk som går av særdeles lett i vask. Skal det trykkes opp T-skjorter med individuell tekst som samtidig er i god kvalitet, vil prisen øke enormt.

Lenke til kommentar
Blir ikke t-skjorten slik mitt forslag viser, som mange er enige i utsendemessig, så trykker jeg opp min egen t-skjorte. Koster uansett ikke så mye nedi byen her.

5747111[/snapback]

Får en lov til det da? jeg spurte en gang, men de ville ikke la logoen sin gå til det formålet. Formålet var å lagen min egen t skjorte ?

Lenke til kommentar
Blir ikke t-skjorten slik mitt forslag viser, som mange er enige i utsendemessig, så trykker jeg opp min egen t-skjorte. Koster uansett ikke så mye nedi byen her.

5747111[/snapback]

Får en lov til det da? jeg spurte en gang, men de ville ikke la logoen sin gå til det formålet. Formålet var å lagen min egen t skjorte ?

5747120[/snapback]

HW-logo er beskyttet materiale såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...