Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?


Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

  1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

    • XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12


Anbefalte innlegg

Jeg interessert! Skriv meg opp! (også vil jeg ha ordentlig stoff i t-skjorta;))

5701259[/snapback]

 

Skinn da eller? :D

 

Jeg vil ikke ha hw.no t-shirt. Ellers takk, men takk som byr.

5701436[/snapback]

Beklager, finner deg ikke i listen. Hvilket nr. er du?

5701479[/snapback]

 

Han mente nok at han ikke har lyst på hw t-skjorte, generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg interessert! Skriv meg opp! (også vil jeg ha ordentlig stoff i t-skjorta;))

5701259[/snapback]

 

Skinn da eller? :D

 

Jeg vil ikke ha hw.no t-shirt. Ellers takk, men takk som byr.

5701436[/snapback]

Beklager, finner deg ikke i listen. Hvilket nr. er du?

5701479[/snapback]

 

Han mente nok at han ikke har lyst på hw t-skjorte, generelt.

5701564[/snapback]

Hvorfor skrev han det da? Om de 70 000 andre som ikke vil ha skrev her så ville denne tråden blitt på størrelse med SO4 :p
Lenke til kommentar
Hvorfor skrev han det da? Om de 70 000 andre som ikke vil ha skrev her så ville denne tråden blitt på størrelse med SO4 :p

5701593[/snapback]

 

Ingen anelse hvorfor. Tenkte på det samme.. "Hva var vitsen med det innlegget da?"

Menmen ;)

5701613[/snapback]

Hehe, jaja... :p
Lenke til kommentar
Hvorfor skrev han det da? Om de 70 000 andre som ikke vil ha skrev her så ville denne tråden blitt på størrelse med SO4 :p

5701593[/snapback]

 

Ingen anelse hvorfor. Tenkte på det samme.. "Hva var vitsen med det innlegget da?"

Menmen ;)

5701613[/snapback]

 

Nå synes jeg ikek alle disse andre innleggene med "jeg vil ha en skjorte" framstår som særlig nyttig heller, hva skal de være godt for? Det er jo allerede ting på gang? Kanskje det var det han ville påpeke på en vittig måte?

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor skrev han det da? Om de 70 000 andre som ikke vil ha skrev her så ville denne tråden blitt på størrelse med SO4 :p

5701593[/snapback]

 

Ingen anelse hvorfor. Tenkte på det samme.. "Hva var vitsen med det innlegget da?"

Menmen ;)

5701613[/snapback]

 

Nå synes jeg ikek alle disse andre innleggene med "jeg vil ha en skjorte" framstår som særlig nyttig heller, hva skal de være godt for? Det er jo allerede ting på gang? Kanskje det var det han ville påpeke på en vittig måte?

 

AtW

5701639[/snapback]

det har med å påpeke at de gjerne vil ha og vil også kontaktes når det blir noe evnt. svar, men også for å støtte dette sånn at de som bestemmer kan se at det er entusiasme :thumbup:

Lenke til kommentar
kan du legge det i topic når det er blitt bestemt med t-skjorter.....

bare så e slipper å lese gjennom alle postene, blir litt mye

 

 

 

:)

5701651[/snapback]

Hø? At jeg skal skrive i topic: "Det er ikke best når det kommer" slik at du ikke trenger å lese alle postene?
Lenke til kommentar
Hvorfor skrev han det da? Om de 70 000 andre som ikke vil ha skrev her så ville denne tråden blitt på størrelse med SO4 :p

5701593[/snapback]

 

Ingen anelse hvorfor. Tenkte på det samme.. "Hva var vitsen med det innlegget da?"

Menmen ;)

5701613[/snapback]

 

Nå synes jeg ikek alle disse andre innleggene med "jeg vil ha en skjorte" framstår som særlig nyttig heller, hva skal de være godt for? Det er jo allerede ting på gang? Kanskje det var det han ville påpeke på en vittig måte?

 

AtW

5701639[/snapback]

det har med å påpeke at de gjerne vil ha og vil også kontaktes når det blir noe evnt. svar, men også for å støtte dette sånn at de som bestemmer kan se at det er entusiasme :thumbup:

5701660[/snapback]

 

Det er vel allerede bestemt at det skal forsøkes å ordne noe? Hva er det godt for nå? Og hvem skal kontakte de? Er det noen som sender PM til de når det er bestemt? Det kommer jo nesten garantert på forsiden uansett om det blir i orden.

 

AtW

Lenke til kommentar
kan du legge det i topic når det er blitt bestemt med t-skjorter.....

bare så e slipper å lese gjennom alle postene, blir litt mye

:)

5701651[/snapback]

Hø? At jeg skal skrive i topic: "Det er ikke best når det kommer" slik at du ikke trenger å lese alle postene?

5701671[/snapback]

 

Tror nok det var mer slik som var ment:

At du kan skrive i førstepost nå

"Det er ikke bestemt om dette blir vedtatt enda, men når dette skjer kommer det her"..eksempel

Så når forslaget med hw t-skjorter blir godkjent så kan du skrive når ting blir publiser osv :)

 

Kom på en ide nå, hvorfor ikke bare lage en poll? Så kan heller idder og tegninger med forslag postes? Så slipper vi alle 'jeg er med' innleggene :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
kan du legge det i topic når det er blitt bestemt med t-skjorter.....

bare så e slipper å lese gjennom alle postene, blir litt mye

 

 

 

:)

5701651[/snapback]

Hø? At jeg skal skrive i topic: "Det er ikke best når det kommer" slik at du ikke trenger å lese alle postene?

5701671[/snapback]

omformulering: kan dere gi beskjed når det er blitt bestemt om det blit t-skjorte eller ikke. fordi da slipper jeg å følge med på tråden :)

Lenke til kommentar

Det er vel allerede bestemt at det skal forsøkes å ordne noe? Hva er det godt for nå? Og hvem skal kontakte de? Er det noen som sender PM til de når det er bestemt? Det kommer jo nesten garantert på forsiden uansett om det blir i orden.

 

AtW

5701685[/snapback]

hva var vitsen med live8?

 

det er akkurat samme kosept: legge press på de som bestemmer :)

 

edit: fjerna noen quotes

Endret av dudee
Lenke til kommentar

Det er vel allerede bestemt at det skal forsøkes å ordne noe? Hva er det godt for nå? Og hvem skal kontakte de? Er det noen som sender PM til de når det er bestemt? Det kommer jo nesten garantert på forsiden uansett om det blir i orden.

 

AtW

5701685[/snapback]

hva var vitsen med live8?

 

det er akkurat samme kosept: legge press på de som bestemmer :)

 

edit: fjerna noen quotes

5701698[/snapback]

 

De som bestemmer har allerede sagt de skal prøve å ordne det, legge press på de for å oppnå hva? Hva mer vil du oppnå?

 

AtW

Lenke til kommentar
kan du legge det i topic når det er blitt bestemt med t-skjorter.....

bare så e slipper å lese gjennom alle postene, blir litt mye

:)

5701651[/snapback]

Hø? At jeg skal skrive i topic: "Det er ikke best når det kommer" slik at du ikke trenger å lese alle postene?

5701671[/snapback]

omformulering: kan dere gi beskjed når det er blitt bestemt om det blit t-skjorte eller ikke. fordi da slipper jeg å følge med på tråden :)

5701693[/snapback]

Åja. Ja, jeg redigerer topic når jeg får beskjed av forum-styret.

 

Nå som det er er over 100 interesserte er det vel ikke vits at jeg skriver opp fler. Forum-styret har vel tatt poenget :p

Lenke til kommentar
kan du legge det i topic når det er blitt bestemt med t-skjorter.....

bare så e slipper å lese gjennom alle postene, blir litt mye

:)

5701651[/snapback]

Hø? At jeg skal skrive i topic: "Det er ikke best når det kommer" slik at du ikke trenger å lese alle postene?

5701671[/snapback]

omformulering: kan dere gi beskjed når det er blitt bestemt om det blit t-skjorte eller ikke. fordi da slipper jeg å følge med på tråden :)

5701693[/snapback]

Åja. Ja, jeg redigerer topic når jeg får beskjed av forum-styret.

 

Nå som det er er over 100 interesserte er det vel ikke vits at jeg skriver opp fler. Forum-styret har vel tatt poenget :p

5701765[/snapback]

takker :)

 

ATW: for hvis vi ikke legger press på de og sier hva vi vil ha så hender det ofte at de som bestemer tar letteste vei ut, og det er ikke alltid best for de som ikke bestemmer

(jeg snakker nå om alle sånne tilfeller og ikke spesifikt om denne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...