goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 ah, tidenes mest geniale spill Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gratulerer så mye. Et av tidenes desidert beste spill. Du burde ha kjøpt det for lenge siden. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ga opp etter åtter'n på PS1 jeg. Ble altfor opphengt i den spillserien så det var vel kanskje best. 7'ern er forresten det beste, helt klart. Faen meg genialt Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) grattis,nå veit vi hva du skal holde på med i nærmeste framtid genialt spill foresten, nesten så jeg sett meg ned foran tven og spiller det sjøl nå Endret 4. mars 2006 av *martin* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer, det er virkelig verdt et aldri så lite gledesutbrudd ja Beste spillet noensinne. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk akkurat tak i NYTT 4 og 5 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg prøvde det spillet hvor man skal løpe rundt og samle sånn dråper! Fyfaen det sugde i forhold til syvern Oo Btw. Har hørt rykter om at det finnes et FF spill hvor disney verdenen og en ff verden har smeltet sammen, e dette sant? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg prøvde det spillet hvor man skal løpe rundt og samle sånn dråper!Fyfaen det sugde i forhold til syvern Oo Btw. Har hørt rykter om at det finnes et FF spill hvor disney verdenen og en ff verden har smeltet sammen, e dette sant? 5707504[/snapback] Kingdom Hearts 2'eren har kommet ut i Japan, og er snart på vei til Europa. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 å fyfaion så genialt O.O Virket for godt til å være sant når jeg hørte om det!! *begyne å spare* Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer =) FF er en av de beste spille seriene i verden (beste etter min mening) og er noe alle burde prøve. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den er genial. Kan vel nevne at det er en film som kommer i disse dager også da. Påpeker dog at jeg likte nr 8 og jeg da Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 gratulerer! jeg har kosa meg mye med min ps versjon jeg kjøpte for mange år tilbake. kosta £12.99 og jeg ante ikke hva jeg kjøpte. det er de eneste platene jeg har som er 100% ripefrie! dette spillet skal mine barn spille, enten de vil det eller ikke. spillet burde brukes som mal for storylines i alle tilsvarende spill! *forgude* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 FF er skikkelig moro. Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå