Lloyd Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei, Jeg er ute etter en bærbar (ikke flyttbar) primært med tanke på txt-behandling, men den må ha DVI for tilkobling til en Viewsonic-Tv jeg har fra før. Den må ha et godt tastatur. Gjerne noe alla acer sine ergo-tastatur, men har ikke lyst til å betale 15k for noe som i praksis blir en skrivemaskin. Må ha: Godt tastatur DVI-utgang DVD-brenner Firewire min. 1,5Ghz cpu min. 512Mb ram min 60Gb HDD maks vekt 2,9 kg Lenke til kommentar
jonnyh Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva med Asus A6Ja til 12.500kr? Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hva med Asus A6Ja til 12.500kr? 5673161[/snapback] Den ser veldig bra ut, har du (eller andre) noen erfaring med å skrive på denne. Ønsker et skkkelig tastatur som ikke klikker, knirker eller på annen måte kan være irriterende? ps Til å være en så bra specca maskin, er det ikke litt rart de har valgt en 4200rpm disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå