Philkenn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hva mener dere om resident evil 4 til gc? Endret 27. februar 2006 av Philkenn Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hva mener dere om resident evil 4 til gc? 5672093[/snapback] Har hørt utrolig mye bra om det spillet!! Har bla blitt kåret til årets spill flere steder. Anmeldelser: http://www.gamespot.com/gamecube/adventure...il4/review.html http://cube.gamespy.com/gamecube/resident-...4/577819p1.html http://www.gamereactor.no/texter/?id=98010 http://gamer.no/omtale/ps2/resident_evil_4/20771 <PS2 versjon http://gamer.no/omtale/gc/resident_evil_4/14238 <gamecube versjon Anbefales!! Har ikke prøvd det selv dog, men er du fan av RE er dette sikkert veldig bra Endret 9. mars 2006 av quakie Lenke til kommentar
Zolrath Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Personlig syns jeg Resident Evil 4 var det beste spillet i 2005, og ville ikke nølt et sekund med å kjøpe det. Jeg vil ikke røpe noe om selve spillet, men jeg ble helt paff over hvor bra det faktisk var - det har virkelig gjenopplivet survival horror sjangeren. Løp og kjøp! EDIT: Hadde skrevet 2004 Endret 27. februar 2006 av Zolrath Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Jeg har det, det ser VELDIG godt ut, og det virker iallefall bra. Men desverre er jeg sånn pingle at jeg ikke tør spille det noe særlig Blir jo livredd hver gang noen angriper meg.. Endret 27. februar 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Utan tvil det beste spelet som kom i 2005. Er utroleg bra, ynskjer meir av det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Dette spillet skal eg skaffe meg når det komer til Pc Lenke til kommentar
redflame Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Helt klart en av de beste spilla i fjor! Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Et av de beste spillene NOEN SINNE! Resident Evil sierien har lenge (ifølge meg) vert handicappet av styringa, men 4'ern ordner alle problemer I Tillegg er grafikken nydelig gjennomført! Blir aldri lei av det spillet, og vil anbefale alle som har GC og kjøpe det Endret 27. februar 2006 av purity Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Veldig bra spill...men dog veldig skummelt/ekkelt, anbefales, JA! Spilte dette hos en kompis som har gc, er lit pinglete jeg, satt å små sippet underveis i spillet, det er ganske skremmende når di kommer..å bare OWAHHEAWR! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Beste spillet i 2005. Løp og kjøp! (Noen som forresten har prøvd det til PS2? Hvordan er den utvidede delen med Ada og det nye våpenet?) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Spillet er rett og slett genialt! Elsker RE serien og nå ventes det bare nummer 5 i rekken!(Av orginale) RE 4 var så genialt gjennomført at jeg har faktisk fullført det ca. 10 ganger og har det like moro hver gang! Til og med fullført spillet med bare kniv som faktisk var dritvanskelig! Hadde et veddemål med en kamerat om at det er umulig, men det var faktisk ikke det. Men var enkelte bosser som måtte drepes ved hjelp av Bazooka pga. rekkevidde. Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja, om du ikke allerede har skjønt det ut i fra denne tråden: KJØP SPILLET! Om du allerede er resident evil fan, eller aldri har spilt et RE-spill vil ikke ha noe å si, du kommer til å ELSKE det! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som hvet når det komer til pc? Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Aldri. Det skulle egentlig kun komme til GameCube, av en eller annen merkelig grunn bestemte de seg for å gi det ut på PS2 også, ett år etter GC versjonen (må få nevne at på PS2 versjonen har de måttet ha dårligere grafikk:devil:). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Resident Evil 4 er helt fantastisk. Du simpelthen skal ha det hvis du eier GC, er over 18 og ingen pyse. Grafikken er strålende, kontrollen fungerer endelig bra i et RE-spill, stemningen er eminent, og gameplayet er generelt framifrå. Man kunne hatt bedre oversikt og kontroll over hovedpersonen, men jeg synes det er perfekt slik det er, fordi det bidrar til uhyggen. Hadde man hatt ninja-styring ville det ikke vært skummelt. Når du har rundet spillet får du et par ekstraspill som nesten er verdt prisen alene i spilletid. Spesielt Mercenaries blir du sittende lenge med... Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Aldri. Det skulle egentlig kun komme til GameCube, av en eller annen merkelig grunn bestemte de seg for å gi det ut på PS2 også, ett år etter GC versjonen (må få nevne at på PS2 versjonen har de måttet ha dårligere grafikk:devil:). 5727390[/snapback] Det kommer jo til PC da også. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Skal komme til pc også nå. Nyheten om det kom vel ganske nylig, så ikke rart folk ikke har fått det med seg. Har spillet til gamecube, men skal faktisk skaffe meg det til pc også, så bra er spillet nemlig Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg la til gamer.no's anmeldelse av dette gode spillet også! Jeg klarte seff å glemme deres anmeldelse blant alle de andre Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lol, kjøpe spill til GC, hehe, eller ps2..... 600kr for en dvd plate?? jada løp og kjøp.... hos datakjeden koster en dvd ca 5kr for bra kvalitet Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lol, kjøpe spill til GC, hehe, eller ps2..... 600kr for en dvd plate?? jada løp og kjøp.... hos datakjeden koster en dvd ca 5kr for bra kvalitet 5730799[/snapback] Hva mener du med det der? For det første koster spillet 299,-, for det andre er vel det der oppfordring til piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå