Gå til innhold

Sniktitt på Far Cry Instincts: Predator (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke store screenshot's dere hadde da. :p

5672334[/snapback]

Går ut i fra at du vet at du kan klikke på skjermbildene i artiklene for større versjon, og deretter klikke på linken over bildet igjen for enda større versjon om ønskelig?

Lenke til kommentar
Det einaste som skurrar litt er at vatnet ikkje ser ut til å reagerer stort på interaksjon. Det slår mot steinar i strandkanten, men ikkje stort meir. Vi kan håpe på å få sjå nokre skikkelege plask i den endelege versjonen, men det er nok heller tvilsomt.

Er akkurat dette som skuffer meg med spillene i den såkalte "neste generasjon". Hva med å bruke kraften til å lage verdner som faktisk oppfører seg overbevisende, og ikke bare ser overbevisende ut? Hva skal vi med "bare se, ikke røre"-spill...? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Var ikke store screenshot's dere hadde da. :p

5672334[/snapback]

Går ut i fra at du vet at du kan klikke på skjermbildene i artiklene for større versjon, og deretter klikke på linken over bildet igjen for enda større versjon om ønskelig?

5672514[/snapback]

Der ja. :blush: har ikke sett den jeg.

Lenke til kommentar
Er det ikke det samme spillet som kom ut til xbox i fjor, bare med litt bedre grafikk? I tilfelle så står jeg over, da jeg har spilt Instincts :cool:

5675475[/snapback]

Jess,men for oss som ikkje har fått med åss det spillet,er dette midt i blinken! :cool:

Lenke til kommentar
Bortsett fra bedre grafikk, er singleplayer'n den samme som Instincts på Xbox1?

5676082[/snapback]

Sakset fra artikkelen denne tråden handler om: "Med Far Cry Instincts: Predator veit vi kva vi får. Det er i utgangspunktet akkurat same spel som blei lansert til Xbox i høst". Dette er også besvart lenger opp i tråden :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...