FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann! Noen som kan hjelpe meg litt angående å invitere en venn til å spille et spill vi begge to har! Når vi er inne på vennelista og har alternativer som kan utføres, er det alternativet som sier: invite to play helt grått og kan ikke trykkes på!! Er dette noe som ikke kan utføres enda, eller gjør vi noe feil? Begge kan spille online, men ikke invitere hverandre! håper på svar Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Du må antakeligvis være inne på spillet for å invitere han. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Du må antakeligvis være inne på spillet for å invitere han. 5671947[/snapback] Nei det hjelper ikke!! Det har vi prøvd.. Har hørt at vi må gjøre noen instilling i Dashboard, men vet ikke hva! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 På CoD2 må du iværtfall være inne i game lobby'n før du kan invite a friend. Er vel sånn på andre spill og regner jeg med.. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 På CoD2 må du iværtfall være inne i game lobby'n før du kan invite a friend. Er vel sånn på andre spill og regner jeg med.. 5672203[/snapback] Som jeg skrev har vi prøvd at begge er inni spillet, for å så gå til friend og trykke på INVITE, men den er grå og kan ikke trykkes på!!! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Så du mener at valget I SPILLET er grått. Ikke på DASHBORDET? Det var det jeg trodde du mente. Hvilket spill er det? Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Så du mener at valget I SPILLET er grått. Ikke på DASHBORDET? Det var det jeg trodde du mente. Hvilket spill er det? 5672305[/snapback] Når vi er inne i spillet, og trykker på den"dashboard" knappen og går på venner.. så har du noe som heter invite to play eller noe.. den er grå! Det gjelder PGR3.. Er det kanskje ikke mulig å utfordre en venn i dette spillet?? Har prøvd med Fifa 2006 rtwc også, men samme problemet!!! Men klart, det kan jo hende at dette ikke fungerer!! Hadde bare håpet at jeg kunne spilt mot en spesiell person og ikke noen tilfeldige!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Sjekk på "System blade"n. På xbox live restrictions eller noe. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Sjekk på "System blade"n. På xbox live restrictions eller noe. 5672582[/snapback] Mener du det family restriksjons greiene? Har sett der, men da popper det opp at det ikke ligger noen familie restriksjoner inne?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Muligens et dumt sprsmål, men har du laget et game da? Det er ikke mulig å invitere en venn hvis du ikke har noen game satt opp(det holder ikke å bare ha starta spillet), dette gjelder forsåvidt alle 360-spill. Eller så hva får du når du kjører en NAT-test? (System -> Network -> test live) Endret 27. februar 2006 av Civilix Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Muligens et dumt sprsmål, men har du laget et game da? Det er ikke mulig å invitere en venn hvis du ikke har noen game satt opp(det holder ikke å bare ha starta spillet), dette gjelder forsåvidt alle 360-spill. Eller så hva får du når du kjører en NAT-test? (System -> Network -> test live) 5672768[/snapback] hvor i PGR3 lager du et game da?? utenom det som heter online career hvor du får bare tilfeldige personer?? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Du må enten ha laget eller joinet et game for å invitere noen. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 hvor i PGR3 lager du et game da?? utenom det som heter online career hvor du får bare tilfeldige personer?? 5672792[/snapback] Er ikke det under Playtime, og play on this XBOX 360 eller noe? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Playtime -> Play on Xbox Live -> Create Race. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Playtime -> Play on Xbox Live -> Create Race. 5673470[/snapback] OG DER KAN JEG INVITERE EN VENN?? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, prøv da! Ikke skriv med Caps lock da, du virker så **** agressiv! Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, prøv da! Ikke skriv med Caps lock da, du virker så **** agressiv! 5676143[/snapback] Beklager den STOOOORE skriften, var ikke ment som aggresivt Capslock var på, for jeg bruker store bokstaver i et program på jobben Og takk for hjelpen, det fungerte med en gang !! "jippi" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 På fifa må det være unranked. Gjelder de fleste spill, du kan invitere vennene dine til unranked, men de har dessverre sperret for invite i ranked games.. tragisk.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 På fifa må det være unranked. Gjelder de fleste spill, du kan invitere vennene dine til unranked, men de har dessverre sperret for invite i ranked games.. tragisk.. 5688761[/snapback] Tja, hele poenget med ranked games er jo å møte motstandere som ligger på samme nivå som deg. Litt kjipt hvis du har en gjengmed amatører + vennen til han ene, som er dritgod. Og når man spiller med venner er det vel først og fremst for å ha det gøy og slappe av, eller..? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, men er vel ofte gøy å spille mot gode folk sammen med teammaten din, og de gode møter man ranked. Men er jo selvfølgelig enkelt i alle spill. Når jeg skal f.eks. spille med teammaten min i Splinter Cell lager han bare et game med et bestemt map og et bestemt språk og vi finner hverandre enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå