Getaway in AA Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hehe, jo har jo kjøpt meg en slik en nå, etter å ha sittet å maset her på forumet om hva jeg skulle kjøpe! Er storfornøyd med pc`en som har mange muligheter til denne priskallsen! Er det mange andre her som har Pavilion, så kan de skrive her hva den yter og hva de syns om den. Har selv en Pavilion Ze 2247EA. Spesifikasjoner: CPU: AMD Turion 64 1.6ghz Ram: 1024mb 333mhz Grafikkort: Ati Radeon Xpress 200M harddisk: 80gb 4500rpm Muligheter: Intregert bluetooth og nettverkskort, mulighet for å putte minnekort fra f.eks mobil og kamera i! Usb`= 3x 2.0 Skjerm: 15,4`` med kontrastbelegg! Vil høre hva andre syns om denne og dette er min kommentar etter ca 3 uker. Positivt: Bra desig Stor plass Veldig bra å se filmer på ok lyd Mye muligheter Rask prossesor til å være 1.6ghz Bra med ram Billig- 7k! Dvd-brenner + og - format bluetooht Negativt: dårlig batteritid maks 1024x748 oppløsning( si ifra om dette var feil) Kunne vært 4 usb( er 3stk) litt treig ram dårlig skjermkort! Konklusjon: Veldig bra til skole-arbeid og til grei underholdning som BF Vietcong, SWAT 4, Rainbow Six osv! CS takler nesten alle pc`er. Funker til den som bruker den til skolearbeid, musikk og filmer og lett smågaming. Enkel å få med seg hensyn til vekt! Ei maskin til studenter med lite å rute med! Da takker jeg til alle som vil legge innlegg her om sin Pavilion! Pointet med denne topicen var at folk kunne skrive hva deres Pavilion yte, hva de syns om den, og om de har problemer med den! Dette vil da også bli en liten guide for folk som vurderer å kjøpe en Pavilion,¨ og etterhvert så kan folk som har problemer med pc`en, si her hva problemet er, og vis det er noen som har det samme problemet, eller har hatt, så kunne de få hjelp her! Men vis du har en Hp Pavilion eller har hatt, så skriv dine erfaringer her! Takk til alle som gjør det:D Hilsen Joachim:D Endret 27. februar 2006 av Getaway in AA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er dette en spesifikk tråd om en av pavilion modellene eller er det om alle pavilion modellene? Hvis det er om din pavilion pc så bør du kanskje skrive modellnavnet i emnetittelen. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hei! Har tekte jeg på alle Pavilion modellene, og tenkte å begynne med å skrive litt om min! Men har du f.eks en 5600, 2100 osv så bare skriv her! Så det gjelder ikke bare min nei, også alle andre pavilion modeller! Lenke til kommentar
Variable Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skal du lage en stor tråd ang pavilion modellene så bør du mixe om en del mer info , etter hva jeg har forstått blir "Den store ..." brukt når emneeier lager en stor fin post ang temaet, og viss du skal mekke for alle modellene så har du en større jobb å gjøre Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) . Positivt: Bra desig Stor plass Veldig bra å se filmer på ok lyd Mye muligheter Rask prossesor til å være 1.6ghz Bra med ram Billig- 7k! Dvd-brenner + og - format bluetooht Negativt: dårlig batteritid maks 1024x748 oppløsning( si ifra om dette var feil) Kunne vært 4 usb( er 3stk) litt treig ram dårlig skjermkort! Konklusjon: Veldig bra til skole-arbeid og til grei underholdning som BF Vietcong, SWAT 4, Rainbow Six osv! CS takler nesten alle pc`er. Funker til den som bruker den til skolearbeid, musikk og filmer og lett smågaming. Enkel å få med seg hensyn til vekt! Ei maskin til studenter med lite å rute med! Går det ann og spille Counter strike source på den?? Endret 27. februar 2006 av Landkrabben Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 hmmm, det vet jeg ikke! Tenkte nå på Cs 1.6 vanlig. Men jeg skal prøve å få litt mer inn på her først! Men takk for kommentarene! Og dere som har Pavilion, bare skriv her! Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Er det ingen som har Pavilion, eller gidder dere ikke å skrive. Ville at dette skulle være en inspirasjon til folk som vil kjøpe Pavilion osv. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvorfor ikke bare vente til folk poster? Dessuten haster det ikke for deg. Du spør ikke om noe av betydning. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 skjønner det! MEN det er alltid noen som skal kjøpe bærbar, og da kunne dette være en inspirasjon. Guide blir vel mer riktig å si. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 HP Pavillion DV4267EA Spesifikasjoner: CPU: Intel Centrino 1,73Ghz RAM: 1024MB Grafikk: Intel GMA 900 (128mb shared) HDD: 100GB WLAN/Bluetooth DVD+/-RW (DualLayer & LightScripe) Minnekortleser: MS - MS/Pro - MMC - SM - xD USB2 x4 FireWire Windows XP Home 15,4" Widescreen med "BrightView" Positivt: - Rask - Pent design - Stor HDD - God batteritid (2 - 3 timer) - Billig (9995kr) - God lyd (Altec Lansing høytalere) - Meget god skjerm - Fjernkontroll - WLAN/Bluetooth - DVD+/-RW (LightScribe & Duallayer) - Lett (2,8kg) & kompakt Negativt: - Litt lav oppløsning (1280x800) - Kunne vært bedre skjermkort - Kunne vært en 5400rpm HD Konklusjon: En meget bra laptop fra HP som duger til det meste untatt heftig gaming. (Tar GTA SA på fult uten hakking) Fotoredigering går som en drøm, skolearbeide går flott, samme med surfing! God plass kombinert med en god skjerm til filmtitting gjør maskinen nesten perfekt! Maskinen er veldig kompakt og lett og transportere, annbefales til alle untatt heavy gaming! Meget bra fra HP! Karakter: 6/6 Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Takk til deg for det! Hadde jeg vist at den var så billig så hadde jeg kjøpt den! Er stor min å, men har dårlig skjermkort, sku gjerne hatt 1.8ghz Tureon istedenfor 1.6ghz og sku også hatt mer mhz på rammen! Har kun 333mhz! Bra at du skrev hva du syns om den! Frister faktisk å selge den jeg nettop kjøpte å kjøpe den du har på siba.no Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hehe, bra at dette hjelper noen med valg av laptop da! Lenke til kommentar
StianHF Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 HP Pavillion ZD8162EA Spesifikasjoner: CPU: Intel Pentium4 3GHz RAM: 512MB Grafikk: ATI Radeon X600 HDD: 100GB WLAN/Bluetooth DVD+/-RW (DualLayer & LightScribe) Minnekortleser: MS - MS/Pro - MMC - SM - xD USB2 x4 FireWire Windows XP Home 17" Widescreen med "BrightView" Positivt: - Rask - Pent design - Stor HDD - God lyd (Harman/Kardon høytalere) - Meget god skjerm - Fjernkontroll - WLAN/Bluetooth - DVD+/-RW (LightScribe & DualLayer) Negativt: - Litt lav oppløsning (1440x900) - Kunne vært bedre skjermkort - Kunne vært en 5400rpm HD - Kunne vært bedre batteritid (ca 1,5 time) - Blir ganske varm pga Pentium4 prosessoren Konklusjon: En kraftig bærbar fra HP som duger til det meste. Karakter: 5/6 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Åssen er støyen på det beistet der? Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Sku gjerne hatt pc`en til StianHF vis den hadde hatt 1024mb ram. Syns det var litt lite ram når resten av pc`en var så stor Takk til alle som skriver da! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Åssen er støyen på det beistet der? 5686628[/snapback] zd8000-serien er en serie full av bråkete beist med dårlig batteritid. Men ytelsen er veldig bra. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tenkte meg det ja. Hvor dårlig er batteritiden? Under 2 timer? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 sitat: - Kunne vært bedre batteritid (ca 1,5 time) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Den så jeg visst ikke. Det er såpass dårlig ja. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Min er også på dårlig ytelse i batterilevetid. Holder fra Ålesund Til Vestnes med Timekspressen. CA 1,5 time det og. Og da hører jeg kun på musikk ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå