Gå til innhold

Kor mye koster det å få linser?

Kleivis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk dekket når jeg bodde på Karmøy(i Rogaland).

5674375[/snapback]

Sosialstøtte eller noe da? Finnes neppe noe fast "brille-stipendium"....

5674808[/snapback]

Tja, noe sånt sikkert. Evt forsikring? Vet at hvis jeg hadde hatt skjeve hornhinner, hadde foreldrene mine fått dekket utgiftene. (Bodde i Tynset i Hedmark.) Men mine hornhinner er akkurat ikke skjeve nok til at jeg må gjøre noe med dem. = Ingen støtte.

Lenke til kommentar

tror jeg oxo skal bynne og bruke linser bruker å sloss av og til å da er det litt domt å ha briller :ermm:

men hva burde jeg bruke dagslinser eller måndes linser?? blir nok å bruke brillene på skolen og linser på fest og sånt...men hvordan er det å bruke linser er det veldig ekkelt i starten eller?

Mvh Rockna

Endret av Rockna
Lenke til kommentar
Jeg fikk dekket når jeg bodde på Karmøy(i Rogaland).

5674375[/snapback]

Sosialstøtte eller noe da? Finnes neppe noe fast "brille-stipendium"....

5674808[/snapback]

Jeg fikk dekket linsene da jeg var under 18 år. Brille-stipendium heter det nok ikke, men jeg hadde skjeve hornhinner noe som hindra meg i å bruke briller. Så jeg fikk dekket absolutt alt som hadde med synet å gjøre til jeg ble 18 :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er veldig fornøyd med mine linser fra Brilleland, både i pris og kvalitet. Brukte halvtårslinser før, men har nå gått over til dagslinser fordi jeg er så utrolig surrete.

EDIT: Vet ikke hva mine koster, mamma betaler, men tror ikke det er så altfor dyrt.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med mine linser fra Brilleland, både i pris og kvalitet. Brukte halvtårslinser før, men har nå gått over til dagslinser fordi jeg er så utrolig surrete.

EDIT: Vet ikke hva mine koster, mamma betaler, men tror ikke det er så altfor dyrt.

5752263[/snapback]

Den dagen du må betale for dem selv, så endrer du kanskje mening.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper mine dagslinser (som jeg liker best å bruke..månedslinser er for mye kluss synes jeg) på www.yourlenses.no . De koster 299,- (Focus Dailies 90stk).

Jeg bruker linser nesten hver dag og en pakke varer da i ca to måneder. Derfor kjøper jeg to pakker om gangen. Det er ikke noe ekkelt å bruke linser...merker knapt at de er der, men det var litt vanskelig å ta de av og på til å begynne med. Nå bruker jeg et halvt minutt ca.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Om ikke annet så er det i allefall ekstremt irriterende for øyet hvis det roter seg et eller annet inn der. Har selv hatt rift i øyet da et eller annet snek seg inn under linsa. Var ekstremt irriterende i nærmere 2 uker før det grodde. Var helt blodskutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...