Gå til innhold

hva er .thm fil?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på hva .THM filen som følger med når man konverterer en film til PSP-format er? Det er alltid en MPEG-4(filmfil) og en THM-fil som kommer "ut" med samme navn når jeg bruker konverterings programmet PSPVIDEO9. Så lurte jeg på en annen ting, hvorfor virker ikke en film jeg har lagt over til minnekortet når det er en MPEG-4 fil,uten THM filen? Og er det noen måte å finne THM-filen til en MPEG-4 Film når jeg bare har filmen?

Hvis du veit om noen bra sider med PSP themes så er det bare å nevne det også :p

Thnx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

THM er kun thumbnail (bilde) .

(http://www.newgrounds.com/togo/psp/help.html)

If you're wondering what the THM file is, it's just a thumbnail image that identifies the MP4 file when you're looking through your collection of videos.

Movie names on the PSP have to follow a strict naming convention - M4VXXXXX.MP4 (where XXXXX is a five digit number). The THM file has to be the same name as the movie, with the exception of the extension being different. You may run into a situation where you have two files named the same, so you will have to rename the MP4 file and the THM file to some random digit in the XXXXX part of the filename if you want to keep the files that already exist on your system and import the files that you have downloaded and want to copy from your PC to your PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...