MaX [NOR] Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Riktig 50 skudd, men du treffer ikke så veldig godt med den, kjekt når de andre må lade. Bruker den mest med enkelt skudd, og fyrer 4-5 skudd ganske reskt etter hverandre. OG jeg har den i alle strykene UNTATT EU-force. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 men det skal den ha, p90 er et av de peneste våpnene der ute. hvis man skal veldge unlock etter design er denn tingen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 cyberPanda: hehe, ja, den kan jeg være enig i sammen med Fn FiveSeven Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 nehe.. G36E is teh niceest! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 utseendemessig synes jeg personlig at G36 ser stor og klossete ut...men det er bare meg... hadde sikkert blitt bedre hvis de kvittet seg med carry handle og integrert optikk og heller satset på en flattop reciever med Rails... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 nehe.. G36E is teh niceest! 5686326[/snapback] De kortere versjonene © er penest+mg36. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå