Gå til innhold

Takk for meg

PMnormal

Anbefalte innlegg

Ser ut til at interessen for bildene er synkende, så jeg får vel ende denne maratonen min. Dette er altså min siste tråd i Bildekritikken, i hvertfall på en stund. Sender derfor med disse jentene fra avsluttningen av Cannonball 8000-løpet, en hilsen til de som har giddet å gi mine bilder litt tid. Da er løpet over.

Eos 20D med Sigma 18-50 på 28mm. Iso 400 (skulle ønske jeg ikke var så redd for støy på den tiden), 1/60s og f/5,6

post-76334-1140994752_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt.. Ser alltid etter din tråder.. Alltid interessant å se på, selv om jeg har ikke gitt noe tilbakemelding. Det er fordi at jeg har ikke peiling. Men det er meget digg å se på bildene osm du har tatt

Lykke til med videre ;)

Endret av fox88
Lenke til kommentar

Bildet gav meg ikke saa mye (annet enn pene damer aa se paa), og jeg vet ikke hvordan det kunne gjoeres bedre, men skriver likevel siden det er siste traaden din.

Er trist at du drar, og haaper du kommer tilbake. I mellomtiden faar du ha en flott tid i Italia. Skal til den italienske grensen i April/Mai foroevrig.

God tur, og ha det flott!

Lenke til kommentar

Noen bilder har vært bra, andre litt ”bob-bob” og/eller typisk ”bildegalleri” materiale mer enn objekter for kritisk vurdering. Jeg håper du får brukt turen (får en forståelse/anelse av at du blir en stund, og ikke bare skal på ferie?!) til å utvikle og gjøre god bruk av kunnskapene du har tilegnet deg ved eksperimenteringen og fra tilbakemeldingene her.

Tross i litt uenigheter har jeg satt pris på din åpne og ”inkluderende” holdning, som det ble så rett sagt.

For å ære ditt fravær skal du, og andre som har hatt lyst (eller mindre lyst), til å se noe fra meg, endelig få sett om det bare var kjeften med meg eller om jeg klarer å ta gode bilder - innimellom.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er gøy å dette innom bildekritikk-tråden for å se om noen har postet noe interessant. Alltid gøy med en lett blanding av bilder som varierer i kvalitet fra "tatt-ut-av-stue-vinduet" til profesjonelle saker.

Du er jo åpenbart en mann som kan dine saker, så jeg håper du velger å poste innimellom hvis du får noen blinkskudd.

God tur.

Lenke til kommentar

Du får fire smørbukk karameller hvis du ikke forlater oss :p

Det er så utrolig trygt å ha deg her for oss jyplinger som tror vi kan så myebare vi fikk oss et 350D :dribble: men når vi leser dine innlegg så ser vi jo at vi ha en ganske lang vei å gå.

Lenke til kommentar

Ja, du har virkelig hatt veldig mange interessante innlegg på dette forumet som det har vært en fryd å lese. Jeg må gi deg litt av skylden for at jeg i dag har en Nikkor 105 2.5 :)

Håper du kommer tilbake om ikke så lenge. I mellomtiden får du ha en fortreffelig tur til Italia

-Jostein

Lenke til kommentar

Dette er jo nesten rørende, så det må nok et comeback til når jeg kommer hjem. Kanskje dere kan vente dere noen bilder innen slutten av mars. Planene mine er nemlig litt vage for tiden.

Jeg har lært mye de siste månedene. Det viser at man aldri blir for gammel til å lære noe nytt. Det viktigste er at jeg endelig har fått tid til å sette meg inn i moderne kameraer, noe jeg ikke har hatt tid til senere. Kreativiteten har også fått fritt utløp, så en del av mine teknikker har fått noe å bryne seg på.

Hyggelig å lese at så mange setter pris på mine bidrag, så jeg kan love at dere har ikke sett det siste fra PMnormal enda. Det blir dog ingen maraton, av den typen jeg har gjennomført siden jeg startet å legge ut bilder her. Har klart å legge ut mer enn et bilde i snitt siden starten, så det blir nok umulig å følge opp den standarden....

Lev vel, folkens. Ta bilder, og hold ånden i live. Jeg følger med fra nettkaffèer i Roma inni mellom, så jeg merker det hvis dere blir litt slappe, he he. Spesielt hyggelig at noen lover å holde min ånd i live :-)

So long, good people of Akam!

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

:(

Du får komme innom igjen senere og spre din visdom igjen, ellers blir det labert her på forumet. Vi trenger litt eksperimentering og ville ideer, og bilder som er fulle av "feil" innimellom. Du kan sakene dine, det ser vi jo, samt mange opplysende og lærerike innlegg.

I mellomtiden får vi andre prøve å holde ånden i live, som det så fint heter.

Ha en fin ferie/tur/opphold/fotosafari i Italia, og ta flere bilder av pene damer, det tror jeg ingen kommer til å bli lei seg for :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...