Søppelsveitt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei. Noen som har tips hvor jeg kan finne orginale filmplakater i full størrelse, og gjerne til best mulig pris. Tenker da på plakter som Kinoene har....og jeg er ute etter plakater som: Scarface, Gudfaren osv.... Tenkte å kjøpe ramme til dem også. Hvor finner man det? Takker for svar. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Post Paradise har ein haug med plakater. Fann ei anna side og, men dyre og meir ekslusive plakater, men husker ikkje adressa. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ta turen innom kinoen din, og spør om du kan få en. Tenker nok at de bare kaster dem uansett. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, gå innom kinoen og hør. Er de i godt humør kanskje du får være med opp på maskinrommet og velge selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 En gang jeg var på kinoen så jeg at en dude dreiv å dro ned noen plakater og spurte om de skulle kastes, og det skulle de. Så han lurte på om jeg ville ha den så sa jeg ja og så lurte han på om jeg ville ha noen flere og jaggu kom jeg ikke hjem med en 10-20 tipp-topp plakater! Fikk solgt halvparten for ca. 200 spenn til sammen også.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 For så vidt en god idè, men har de plakater fra flere år tilbake? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Filmplakater.no har og ein del. Har også litt meir ekslusive og sjeldne plakater. Ein 1000-kroners plakat anyone? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Rammer får man kjøpt på IKEA, de har en type som passer kinoplakatene perfekt(jeg har flere inrammede plakater rundt om kring) De plakatene som man får kjøpt rundt om kring er litt mindre enn de kinoene får inn og passer ikke like fint i rammene. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 De plakatene som man får kjøpt rundt om kring er litt mindre enn de kinoene får inn og passer ikke like fint i rammene. Det var det jeg tenkte på. Har du målene? IKEA høres bra ut, må bare bestille da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 For så vidt en god idè, men har de plakater fra flere år tilbake? 5676152[/snapback] Da jeg jobbet på Ski Kinosenter hadde vi plakater der helt fra den første filmen vi viste. Får alltid for mange plakater. Bare å høre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, har en del kinoplakater på rommet, som jeg har fått av den lokale kinoen. Mange av de er veldig gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå