Kjekssjokolade Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Får denne feilmeldingen i azureus: UPnP: Tildeling 'Innkommende dataport fra kilder (TCP/52525)' feilslått Hva kan stilles på her for at det skll funke slik det skal? Har også et annet problem i azureus, jeg har nat problem hele tiden, det står også at azures er blokkert av brannmur, noe den ikke er. Jeg har i tillegg gul farge på rate, og grå farge på DHT Hadde ikke disse problemene før, å det må legges til at jeg ikke bruker Azureus til ulovlig fildeling og lignende. Har gjort allt av det som står på azureus hjelpeside, men det funker enda ikke, er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Den porten som er standard i Azureus blockes automatisk av mange ISPer. Derfor kan det være lurt å manuelt velge en annen port, og åpne for den i ruteren din. Hvis du finner ruteren din på DENNE SIDEN så er det godt mulig du også finner en guide til Azureus ved å klikke på din ruter. Lykke til! JDM Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Har 52525 som port i az, har lagt den poirten til som exception list i virus programmet mit, har forwarda router og modem, har gjort alt! Det funket før, men plutselig fikk jeg bare masse tull, uten å ha stilt inn på noe Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Det står at azureus er blokert av brannmur, noe jeg ikke skjønner, siden jeg har lagt den til som unntak på brannmur listen, har prøvd å deaktivere brannmuren, men det står enda at den er blokkert av brannmur...... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvilken internett leverandør har du? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hvilken internett leverandør har du? 5673292[/snapback] telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå