bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 OK, først oppsettet: Club3D 7800GTX 256MB Nvidias 81.98-drivere 2stk LCD-skjermer i dualview AMD X2 4400+ Asus A8N-SLI Premium 2048MB RAM Har som sagt et problem, tydeligvis med grafikken, siden dette begynte da jeg oppgraderte til de nyeste skjermdriverne. Når jeg bruker visse funksjoner i programmer eller åpner nettsider med visse typer innhold, blir den venstre skjermen svart og den høyre fryser helt. Eneste botemiddel er å restarte maskinen (trykke på reset-knappen). Den ene nettsiden det er snakk om har en Java-applet eller hva det heter. Det er påloggingen til nettbanken min. Er også et program jeg bruker som kræsjer meg når jeg bruker visse funksjoner i det, men resten av programmet skaper ikke problemer. Aner ikke hva som er spesielt med akkurat de funksjonene. Noen som har en ide om hva som er grunnen? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Akkurat hvordan har du satt opp LCD-skjermene dine? Skjer dette hvis du kun har én skjerm tilkoblet? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Sånn er oppsettet: http://img163.imageshack.us/my.php?image=s...moppsett4pu.jpg Skal sjekke om det skjer når jeg bare har én skjerm også.. Endret 27. februar 2006 av Kalahari Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Nei, det skjer ikke hvis jeg bare har 1 skjerm aktiv... Skjønner ikke bæret! Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Har som sagt et problem, tydeligvis med grafikken, siden dette begynte da jeg oppgraderte til de nyeste skjermdriverne. 5670875[/snapback] bytte til eldre drivere å leve lykkelig ? Endret 8. mars 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Med de eldre driverne hadde jeg et annet problem.. nemlig at den ene skjermen "frøs" iblant, men den tinte seg opp når jeg trykket CTRL+Alt+DEL og så Avbryt. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Avinstallerte driverne, brukte DriverCleaner og reinstallerte de nyeste driverne. Ser ut til at problemet er borte, så dere kan avslutte tipsflommen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå