SaamB Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Heisann! Har et gammelt hovedkort og en gammel cpu liggende, og vurderer å slenge sammen en htpc. Ser at (unskyld banninga i kirka) Qtek har et sinnsykt billig kabinett; L-DT Black. Noen som har prøvd dette? Stiller ikke store krav til kvalitet og funksjonalitet, kommer bare til å bli koblet opp til 42" plasma. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 uten krav til kvalitet eller funksjonalitet vil det vel duge... PSU som følger med kan ødelegge hele PC'en men hvis du vil ta sjansen så "be my guest" Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heilt greit kabinett. Har det til min HTPC. Kjøre med gammal hardware så psu'en får ikkje kjørt seg så veldig. (P3@900, 512MB ram, 120 gb, billigaste skjermkort eg fant). Eg har bytta vifta i psu og hengt opp hdd i sykkelslange for å få mindre støy. Kabinettet har usb og lydutgang i front + deksel som skjuler cd/dvd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det holder vel mål til en HTPC med komponenter som ikke trekker mye strøm.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Q-tec hadde jeg aldri benyttet til noen ting... er vanligvis ikke så bombastisk, men ved Q-tec gjør jeg et unntak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå