kaaasen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Heisann. Har kommet veldig ut av form etter at jeg sluttet å trene både fotball og vekter, så nå ønsker jeg å komme igang med treningen igjen - men denne gangen hjemme. Det jeg ønsker å kjøpe meg er en pressbenk, noen manualer og en sykkel for innebruk. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor jeg skal lete. Jeg er egentlig mest interessert i å kjøpe nytt utstyr, men hva som er kvalitet - og hva man bør styre unna aner jeg ikke om. Det er her dere kommer inn i bildet. Er det noen av dere som aner hvor man bør kjøpe slikt utstyr? Mine krav til utstyret; Manualene bør være gode å holde i, samt stabile. De bør være fra 5kg og opp til rundt 30kg. Sykkelen har jeg egentlig ikke noen spesielle krav til, annet enn at den skal være god. Ikke noe søppelsykkel som blir ødelagt. Pressbenken bør også være rimelig stabil - og ha en sterk stang. Den bør kunne holde minst 130kg uten noen problemer. De stedene jeg har funnet på egenhånd har hatt "små" pressbenker hvor det bare følger med 40kg, og det blir rett og slett alt for lite. Håper på noen gode svar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Finn.no er et fint sted å starte letingen. Finn.no - Manualer + ekstra vekter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg er egentlig mest interessert i å kjøpe nytt utstyr 5670673[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå