flaten1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei, ser på felger på nettet og ser at Interdekk på Lillehammer er ganske billig. Er det noen som har erfaringer med dette firmaet og deres produkter? Vurderer nye LM-felger til en Peugeot 307 SW. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei, ser på felger på nettet og ser at Interdekk på Lillehammer er ganske billig. Er det noen som har erfaringer med dette firmaet og deres produkter? Vurderer nye LM-felger til en Peugeot 307 SW. 5670502[/snapback] Kjøpte nye dekk der i fjor, gikk litt tregt, da det var i høysesongen, men ellers er det bare positivt å si om de:) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Kjøpte dekk og felger der i fjor sommer. Har ingenting å utsette på de. Var i butikken og henta varene selv, veldig hyggelige folk og gode priser. Kommer garantert til å handle der igjen Endret 13. mars 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ser at frakt på 4 dekk kommer seg på 320,- kroner der Hvor mye tar en dekkforhandler for å legge om hjul og avbalansere de? Blir vel fort 200 kroner per hjul Så da stiller jeg ? om det i det hele tatt lønner seg å kjøpe herfra, når man må betale frakt, frakte de selv til forhandler og legge om dekkene der. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det kan vel folk som Pluggen svare best på tenker jeg. Hvis du bor veldig langt unna er det ikke sikkert du sparer stort i hvertfall. Men hvis du hadde kjøpt en ferdig felgpakke med dekk og alt så hadde det sikkert vært bedre butikk for deg. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Legge om dekk på felg da eller? Kommer i så fall på 100 kroner per dekk ferdig ballansert Reint hjulskift (bytte fra vinter til sommer eller omvendt, 200 kroner for hele bilen.. Dette er priser vi opererte med der jeg jobba, så sier ikke at det er faste satser (noe det for øvrig IKKE er) Edit: Gjorde meg litt lettere å forstå seg på (om det går ) Endret 16. mars 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå