Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Hallais jeg har tenkt å kjøpe meg en genser fra spreadshirt.net hvor du kan bestemme hva som skal stå på den, og jeg er helt blåst for idéer. har allerede kjøpt en hvor det står "RTFM" på, men vil ha en til en. Jeg er en ateist som ikke er så begeistret for all engelsken i samfunnet så jeg vil helst at det skal være noe norsk og ureligiøst. Humor mottaes med glede!' (håper dette er den rette kategorien og poste i) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) "Anglofisering. Fysj." Anglofisere = gjøre engelsk, for eksempel blande engelsk inn i det norske språket. To av de ekleste skrivefeilene i norsk språk, ord deling og genitiv's apostrof, kan sees på som resultater av anglofisering. Fisering er et godt, norsk ord. Endret 26. februar 2006 av Mikka Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Just fucking google it.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Folke aksjonen mot ord deling. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Equerem: hvordan kan man google "hva skal jeg skrive på genseren min"? Jeg fikk ingen gode treff, men det er mulig det bare er meg... Trådstarter: "Jøss, du kan lese? Trodde du det sto noe interesssant her?" Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 "Trådløst nettverk dreper hjerneceller!" //Sylvarius Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Trådstarter: Jeg mener å skrive "Just fucking google it" på genseren Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Equerem: hvordan kan man google "hva skal jeg skrive på genseren min"? Jeg fikk ingen gode treff, men det er mulig det bare er meg.. 5671709[/snapback] HAHAHAHAHAHHAHAHAHA :!: --- En fornorsking av en kjent genser: Front: "Det er en karikaturtegning av Allah på baksiden av genseren min" Bak: "Bare tullet, Allah Akhbar" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 En fornorsking av en kjent genser: Front: "Det er en karikaturtegning av Allah på baksiden av genseren min" Bak: "Bare tullet, Allah Akhbar" 5671826[/snapback] :!: Den rulte ^^ Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Hva med å bare skrive: "Jeg fant ikke på noe morsomt å skrive på genseren min..." og ha DET på Folk vil definitivt legge merke til og spørre om den ja Evt: kunne jo "Hei, du er søt!" eller "Jeg er tøff!" slått an eller "### er sterk" der ### erstattes med navnet ditt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Trådstarter: Jeg mener å skrive "Just fucking google it" på genseren 5671773[/snapback] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Du kan ha "bare tafs på stumpen min" bak og "bare lek med ballene mine" forran Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hallais jeg har tenkt å kjøpe meg en genser fra spreadshirt.net hvor du kan bestemme hva som skal stå på den, og jeg er helt blåst for idéer. har allerede kjøpt en hvor det står "RTFM" på, men vil ha en til en. Jeg er en ateist som ikke er så begeistret for all engelsken i samfunnet så jeg vil helst at det skal være noe norsk og ureligiøst. Humor mottaes med glede!' (håper dette er den rette kategorien og poste i) 5670448[/snapback] "Alle er så dumme" Bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå