Gå til innhold

forslag til tekst på genser


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hallais

 

jeg har tenkt å kjøpe meg en genser fra spreadshirt.net hvor du kan bestemme hva som skal stå på den, og jeg er helt blåst for idéer. har allerede kjøpt en hvor det står "RTFM" på, men vil ha en til en.

 

Jeg er en ateist som ikke er så begeistret for all engelsken i samfunnet så jeg vil helst at det skal være noe norsk og ureligiøst. Humor mottaes med glede!'

 

(håper dette er den rette kategorien og poste i)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Anglofisering. Fysj."

 

Anglofisere = gjøre engelsk, for eksempel blande engelsk inn i det norske språket. To av de ekleste skrivefeilene i norsk språk, ord deling og genitiv's apostrof, kan sees på som resultater av anglofisering. Fisering er et godt, norsk ord.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Equerem: hvordan kan man google "hva skal jeg skrive på genseren min"? Jeg fikk ingen gode treff, men det er mulig det bare er meg..

5671709[/snapback]

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA :!:

 

---

En fornorsking av en kjent genser:

 

Front: "Det er en karikaturtegning av Allah på baksiden av genseren min"

Bak: "Bare tullet, Allah Akhbar"

Lenke til kommentar
Hallais

 

jeg har tenkt å kjøpe meg en genser fra spreadshirt.net hvor du kan bestemme hva som skal stå på den, og jeg er helt blåst for idéer. har allerede kjøpt en hvor det står "RTFM" på, men vil ha en til en.

 

Jeg er en ateist som ikke er så begeistret for all engelsken i samfunnet så jeg vil helst at det skal være noe norsk og ureligiøst. Humor mottaes med glede!'

 

(håper dette er den rette kategorien og poste i)

5670448[/snapback]

"Alle er så dumme"

Bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...