~Stine~ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei! Poster dette her og håper det ble på rett forum. Jeg skal lage hjemmeside på home.no, og har planer om å bruke frames. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan legge inn HTML-koder på home.no? Får ikke til! Prøver å legge det inn som tekst, men da kommer det ikke fram noen ting. Får ikke satt inn HTML-koder i det hele tatt. Håper noen genier kan hjelpe meg ~Stine~ Lenke til kommentar
chemical Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei! Jeg ville skrevet inn html kodene dine i notepad og lagret fila som *.html, og etter det lastet den opp til ftp.home.no. Gå på skrivebordet ditt, høyre museknapp - ny - Tekstdokument - skift filnavn til index.html foreksempel og trykk enter - Høyre museknapp på filen og åpne i notepad - skriv inn html kodene dine og lagre det. Så ville jeg lastet dette opp med en ftp klient. Flash fxp - cute ftp, whatever Håper du får det til. Lenke til kommentar
~Stine~ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk for svar! Skal prøve dette og se om jeg får det til ~Stine~ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvis du ikke vil bruke hjemmeside-programmet til home.no, så kan du lage egne HTML-dokument, og laste de opp til ftp.home.no. Se her og scroll ned til "hvordan laster jeg opp filer med ftp?" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Flytter denne til webdesign jeg, tror du vil få god hjelp der . Fra nett-tjenester og dit med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå