Stig-Arne Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Trenger meg nytt HK, da dagens K8N Neo2 fusker. Tenkte da jeg skulle kjøpe ett brukt K8N Neo 2 kort og se om jeg fant en vannblokk å hive på chipsetet. Noen som vet om en blokk å hive på der.? Har i dag passiv kjøling på chipset, noe som ikke duger når jeg klokker. Og andre S939 AGP med Nforce brikkesett er ganske vanskelig å finne tak i dag. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 De fleste vil vel funke. Har f.eks. en Zalman VGA-blokk på den. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 den så ganske grei ut ja. De fleste vill ikke funke, da nforce 3 brikkesettet iallefall er plassert slik at en evt blokk kan komme i veien til skjermkortet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) er det der http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMGWB1&mcat=14s277 denne blokken? og det der er MSI K8N Neo 2 ja? så ut som det var så veldig god plass mellom chipset og skjermkort. Endret 27. februar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kommer vel an på skjermkortet om det er mye plass eller ikke. Zalman blokken er heller ingen av de beste. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Og andre S939 AGP med Nforce brikkesett er ganske vanskelig å finne tak i dag. Du har jo ASrock kortet til 500kr som har en egen tråd her innpå. Støtter AGP og PCIe, og yter vel bedre enn nforce3 da det konkurrerer med nforce4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå