The Jackal Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har problemer med installeringen av NAV2002. Først får jeg beskjed om at "There was a problem trying to register with Live Update. Live Update will not be available for this product." Deretter fortsetter installasjonen av selve NAV2002. Rett før den er ferdig med installeringen, stopper den og tar en rollback, slik at ingenting blir installert....WTF. Har hatt det samme problemet på WinXP, nå prøver jeg meg på 2000. Det er forresten ikke noe galt med CD'en, for den funker fint på andre maskiner.. PLZ HELP Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 På tide å slutte med piratkopi ? :wink: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Tror nok ikke det er det som er problemet.......CD'en funker helt fint på andre maskiner.... :sad: Lenke til kommentar
50z Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 kjenner til problemet, og nå som det først har blitt sær kan du glemme å få inn nav 2002, prøv 2001 i steden sjekker trosalt for de samme virusene, desuten ligger det små fikser for å forlenge gjyldigheten på liveupdate på astalavista. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Min cracka versjon av Norton Antivirus 2002 funker knirkefritt på W2K/XP Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg hadde et lignende problem, det viste seg var at det var windows-installer som hadde gått i lås. Denne ligger i en egen mappe på cd-en. Kjør denne på nytt, start pc'en på nytt, og prøv igjen... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Tørr eg minna om at piratkopiering og diskusjon om warez o.l. er forbudt her på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå