Polygon Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har et litt merkleig problem jeg håper noen kan hjelpe meg med : Jeg har Windows XP(Home)instalert, men da det er en del eldre programmer jeg ikke fikk til å kjøre lenger (til tross for at jeg stilte på kompabilitetmodusen), bestemte jeg meg for å instalere Win98 også. Det gikk forsåvidt greit, helt til jeg instalerte en brikke til, med 512mb SDRAM. Da ville ikke Win98 lenger, fungerte kun i sikkerhetsmodus... Det viste seg at når jeg avinstalerte driverne til skjermkortet, fungerte Win98 i normalmodus, men viste naturligvis bare 16 farger. Tok jeg ut en av de to 512Mb brikkene,(samme hvilken) fungerte skjermdriverene i win98, alt var som normalt. Windows Xp, har jeg ikke hatt noe problem med, det har fungert som normalt hele veien. Noen som har en ide hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
klure Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Win98 støtter ikke mer enn 512MB RAM, kan være det som gjør det... Prøv å gå inn og ut av Min Datamaskin 15 ganger, start netmeeting og fyr opp telnet og lukk alle vinduer.... Kanskje det funker da? Hvem vet? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 klure: :smile: Men seriøst, Win9x/me med mer en 512Mb ram skaper bare problemer samme hva du gjør for å omgå disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå