RunarL Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har nettopp formatert dataen nå, så installerte jeg win xp. Etter det krever den en restart og nå vil den ikke starte skikkelig. Dataen stopper etter ca 20 sec etter jeg starta daten, det står på skjermen fult av sånn nettverk, cdrom, minne osv (sånn oppstartsskjerm omtrent). Nederst står det "verifying DMI Pool Data......." så skjer det ikke noe mer, den bare fryser der og ingen ting mer skjer. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det virker som pcen ikke får bootet fra harddisk. Prøv med en annen. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 ok... Det kan faktisk hende. Jeg har aldri hatt windows på den hardisken før, å den er "slavedisc" tror jeg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 ok... Det kan faktisk hende. Jeg har aldri hatt windows på den hardisken før, å den er "slavedisc" tror jeg 5670261[/snapback] At den er slave skal ikke være noe problem, så lenge primary er en annen harddisk. Men prøv å sette den som primary og se om det blir forskjell. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 whoho det funket takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå