Eline Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bjørn Borg boxere ftw! Finnes ikke noe deiligere enn enn gutter i Bjørn Borg! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har vel hatt en del forsjellige boxere, de beste etter min mening: Bjørn Borg - DIGGE boxere! Frank Dandy - Gode boxere, samt knall utseende! Random boxere fra H&M - Bra utseende, ikke fullt så behaglige Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bjørn Borg boxere ftw! 5703334[/snapback] Second. Kjøpte min første Bjørn Borg idag, og er enda sint på meg selv fordi jeg ikke har kjøpt meg det tidligere. Har kastet så og si alle boksere bortsett fra slike shortser i bomull, samme type som silkeboksere liksom. Nå er det bare Bjørn Borg etc. som handles om jeg skal ha undertøy iallefall. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jepp, boxer her også. Silke bare går opp i ræva osv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hvilke butikker har bjørn borg boxere ? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Personlig liker jeg boxere. Derimot skulle jeg likt å se trådstarter i hotpants Thomas H: Tror BB har egen butikk på paleet.. =\ Ikke helt sikker. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) hvilke butikker har bjørn borg boxere ? 6453399[/snapback] Jeg vet at de selger det på den klesbutikken som begynner på C, helt glemt navnet. Noen som vet prisen på de boxerne? Edit: Carlings var det. Endret 8. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå