Gå til innhold

Hvilken type undertøy er finest til gutter?

Gamlemor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(haha, beste tråden :D)

Boxer, selvfølgelig. Samme hvilket stoff det er. Silke er jo kjent for å bli ekkelt om temperaturen er for høy, men om den sitter godt, går det bra. Og boxeren må selvfølgelig ikke være for løs eller for trang. Ting skal ikke dette ut, men heller ikke skvises. Synes også det er behagelig med boxere som går halvveis ut på låret, så det ikke blir som en hotpant. Det er jo nasty.

Aldri truse. Huff...

Lenke til kommentar
Det mange kaller silkeboksere er faktisk POLYESTER...

5673724[/snapback]

Jepp, jeg irriterer meg litt over det samme, men ettersom det vil være helt på trynet å kalle dem polyesterboxere, så er det jo greit.

Jeg synes forøvrig at silkeboxere er digg så lenge man ikke skal ut i hardere fysisk aktivitet. Personlig liker jeg løstsittende tøyboxere best. Noe ala de på bildet..

post-4666-1141059042_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jepp, jeg irriterer meg litt over det samme, men ettersom det vil være helt på trynet å kalle dem polyesterboxere, så er det jo greit.

Jeg synes forøvrig at silkeboxere er digg så lenge man ikke skal ut i hardere fysisk aktivitet. Personlig liker jeg løstsittende tøyboxere best. Noe ala de på bildet..

5674105[/snapback]

Jeg beklager, men jeg klarer ikke roe meg ned. Å kalle polyester silke er som å kalle poteter trøfler, men det tror jeg jeg allerde har poengtert. Ettersom stoffet kjennes ganske så forskjellig ut mot huden, og polyester generelt ikke ahr noen likheter med silke, er det for meg uforståelig hvordan dere kan kalle det silke, bare fordi polyester høres håpløst ut...

Jeg kjenner virkelig pulsen min gå opp, dette finner jeg meg, på vegne av silken, ikke i.

Lenke til kommentar
Ingen som går med tøy boxerne fre Dressmann? :shock:

Kjøp 2 betal for 3 (2 boxere i hver pakke) :p

5674826[/snapback]

Man boxere ?

hadde en del av de før.. men ikke nå lenger.. har kanskje et par stk igjen..

helt greie, men kjedelige..

har derimot et par andre boxere fra dressmann, ikke de billigste og kjedelige.. men de litt mer freshe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...