Arctic Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Blir ikke skjokka om "rocket" er fra utkanten en plass. Siden jeg har kjennskap til fenomenet, så kan jeg forklare følgene>> Gamligan = Mor og far Gamlingen = Far Gamla = Mor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Arctic skrev (2002-10-10 19:11):Blir ikke skjokka om "rocket" er fra utkanten en plass.Siden jeg har kjennskap til fenomenet, så kan jeg forklare følgene>>Gamligan = Mor og farGamlingen = FarGamla = Mor Og bestemor er Moldo Og bestefar er Oldo SNakker ikke slik selv ,men jeg hører slik døgnet rundt. (Bor noen mil fra bergen) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hva kaller dere sjefen deres da? jeg kaller min for kjukken og feiten og gammern. hva med lærern da? kaller ikke han noe stygt, men det går i "distre" osv Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Husker kvartalstegningen fra Telenor brukte å ligge på ca 3000. Hadde en på 3800 en gang.. -- _da_ var det _dårlig_ stemning i heimen ja.. :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vell jeg har sånn World Surfer abonomang (2timer daglig) Og jeg har ikke fått sånn regning for det jeg surfer over 2timer helt siden februar. (Eller mars) så jeg venter en STOR regning nå.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Hehe, gjorde en feil da jeg la ut denne posten, merket av at jeg ville ha svar via E-Post når jeg fikk svar. Det betyr at jeg har hatt noen dager 9+ med mail fra hw.no om at noen har svart. Er kjedelig og sitte og luke ut de mailene fra de som jeg vil ha(andre poster som jeg ville ha svar på)... Lenke til kommentar
felzius Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Selv har jeg fått regning fra TISCALI på 3 måneder.... pluss 1 måned, den plussen, var for den måneden jeg hadde brukt det... regga eks: 10/10/02, regning fra 1/07/02 for fader... fortsatt ikke fikset enda, inkasso nå dette.. PS datoene var eksempler. pga at jeg ikke hukser eksakt dato :smile: uansett, tiscali svindlet meg for rundt 4000kr året siden... F*ck em. På Dinside.no la de nettopp ut opplysninger om PC-bygger angrefrist, timesbetaling.. Dette var 3 måneder for sent..... 2200kr ekstra det tenk. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Hmm, det virka ikke morro nei, trodde jeg sleit med regninger.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå