Fragment Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg støtter oysfaerg. Synes det er jævlig å svindle nettbutikker! Fy skam! EDIT: Innlegg nr. 400 5672197[/snapback] skjønner du ikke hva trådstarter mente han vil ikke høre på morthersea eller noe sånt vær jævla gang noen har fått noe så er det en som skal putte kjepper i hjula til dere som skal bare komntere skyldspørsmål gå heng dere 5672252[/snapback] Når man kommer med utsagn som trådstarter, blir dette en diskusjon om moral/etikk. Dette er en selvfølge, da det trådstarter gjør er moralsk forkastelig. Basta. 5672290[/snapback] unnskyld meg men nå driter du på leggen, er det moralsk forkastelig å skrive en tråd på forumet? jeg hadde ikke vært i kontakt med butikken engang, men fikk ordr bekr og lurte på lovverket angående avtalen vår, syns det heller mer forkastelig at du kommer her og slenger ut irrelevante påstander 5723777[/snapback] Her har du nok mosforstått. Det er ikke moralsk forkastelig å skrive en tråd på forumet, men det er moralsk forkastelig i det hele tatt å prøve å få en pc som påfører en bedrift store økonomiske tap. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) denne tråden kan nok stenges, ser ikke ut til at det kan komme flere givende innlegg nå. mvh Bassaddict (som snart sitter på en dell laptop kjøpt for full retail pris ) Endret 9. mars 2006 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg