b-urn Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Datt over noe rusten ankerkjetting ( tror jeg ).. synes liksom det er litt morsomme former. Ikke helt perfekte bilder... men synes de var litt interessante lell. Kommentarer mottas med glede. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Stilig ! kunne ikke lagt ut et bilde av en søppelkasse også a?! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Stilig ! kunne ikke lagt ut et bilde av en søppelkasse også a?! 5670027[/snapback] Hva slags kommentar er det? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 En negativ/sarkastisk kommentar! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Som sagt likte jeg det øverste bildet best av de to helt til en snill moderator kom og slettet alt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Fjernet masse unødvendige innlegg HOLD TRÅDEN ON-TOPIC! Endret 26. februar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
lre Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Likte bilde nr 1 best egentlig. Hadde kjettingen på bildet nr to som var fremst i bildet hatt hovedfokus kunne dette også ha vært et mer spennende bilde Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg likte det første best. Kanskje det skulle ha vært med litt mer himmel? I alle fall hvis det hadde vært blå himmel, den hadde stått fint til den brunoransje fargen på kjettingen. Tommy Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bilde1: Mindre kjetting og mer landskap Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg liker den utbente himmelen på det første, fin ide også. Skulle ønske at den fremste kjettingringen også var i forkus. Den tar veldig stor plass i forgrunnen, slik at sentrum i bildet fremstår litt uskarp også (uten at den er det). Det siste virket litt tilfeldig, kun for at du var der, liksom. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Oj, her var det liv. Når det gjelder bilde 1 er jeg enig i at kjettingen kanskje ble litt for fremtredende. Så litt på det, men greide ikke helt å bestemme meg. Dessuten så var jeg litt uheldig med farger/detaljer på himmelen bak. Bilde nr 2... var jeg egentlig ikke så fornøyd med, annet enn at sjøen bak var litt fascinerende å se på. Litt rotete bilde egentlig. Takker for input. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg liker den utbente himmelen på det første, fin ide også. Skulle ønske at den fremste kjettingringen også var i forkus. Den tar veldig stor plass i forgrunnen, slik at sentrum i bildet fremstår litt uskarp også (uten at den er det). Det siste virket litt tilfeldig, kun for at du var der, liksom. 5670483[/snapback] Utbrente himmel var egentlig ikke med vilje. Og japp.. litt uskarp kjettingring. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 På bilde 1 burde du hatt kamera litt lavere eller litt høyere. Det er vondt at toppen av kjettingene kommer nesten i flukt med horisonten. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Stilig ! kunne ikke lagt ut et bilde av en søppelkasse også a?! 5670027[/snapback] Kunne vel vært stilig med et bilde av en søppelkasse? Jeg liker bilder som kombinerer guds vakre natur og menneskenes rot, rust og stygge detaljer. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) På bilde 1 burde du hatt kamera litt lavere eller litt høyere. Det er vondt at toppen av kjettingene kommer nesten i flukt med horisonten. 5671857[/snapback] Takk for at du satte ord på det som plaget meg mest med bildet. Testet først å kroppe mer av kjettingen bort fra bildet, men det ble litt feil det også. Skal se om jeg ikke kan gjøre et nytt forsøk ( med utgangspunkt i innspillene jeg har fått ) for min egen lærings skyld. Og angående søplekasser.. skal holde utkikk etter søplekasser også. En rusten en kanskje, med en pen solnedgang i bakgrunnen. Kan bli vakkert. Edit: skriveleif Endret 27. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fine bilder, men jeg kunne tenkt meg en blanding mellom bilde 1 og bilde 2 hehe, men bra bilder, likte nr 2 best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå