Gå til innhold

Bilder av rusten kjetting

b-urn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker den utbente himmelen på det første, fin ide også. Skulle ønske at den fremste kjettingringen også var i forkus. Den tar veldig stor plass i forgrunnen, slik at sentrum i bildet fremstår litt uskarp også (uten at den er det). Det siste virket litt tilfeldig, kun for at du var der, liksom.

Lenke til kommentar

Oj, her var det liv.

Når det gjelder bilde 1 er jeg enig i at kjettingen kanskje ble litt for fremtredende.

Så litt på det, men greide ikke helt å bestemme meg.

Dessuten så var jeg litt uheldig med farger/detaljer på himmelen bak.

Bilde nr 2... var jeg egentlig ikke så fornøyd med, annet enn at sjøen bak var litt fascinerende å se på. Litt rotete bilde egentlig.

Takker for input.

Lenke til kommentar
Jeg liker den utbente himmelen på det første, fin ide også. Skulle ønske at den fremste kjettingringen også var i forkus. Den tar veldig stor plass i forgrunnen, slik at sentrum i bildet fremstår litt uskarp også (uten at den er det). Det siste virket litt tilfeldig, kun for at du var der, liksom.

5670483[/snapback]

Utbrente himmel var egentlig ikke med vilje. :blush:

Og japp.. litt uskarp kjettingring.

Lenke til kommentar
På bilde 1 burde du hatt kamera litt lavere eller litt høyere. Det er vondt at toppen av kjettingene kommer nesten i flukt med horisonten.

5671857[/snapback]

Takk for at du satte ord på det som plaget meg mest med bildet.

Testet først å kroppe mer av kjettingen bort fra bildet, men det ble litt feil det også. Skal se om jeg ikke kan gjøre et nytt forsøk ( med utgangspunkt i innspillene jeg har fått ) for min egen lærings skyld.

Og angående søplekasser.. skal holde utkikk etter søplekasser også.

En rusten en kanskje, med en pen solnedgang i bakgrunnen. Kan bli vakkert.

Edit: skriveleif

Endret av b-urn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...