kasin21 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe ein 1500krbil av noen slags type som går.. og sveise på ein brøyteplog av noen slag. Noen som har biltips og noen som har forslag på hvordan dette kan gjøres? noen fra NordTrøndelag som har bil til 1500 kr? Lenke til kommentar
vwbrother Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 en kamerat av meg har en suzuki 414 (såkalt velte-petter), med skjær foran. Er egentlig ganske enkelt laget. En elektrisk oljepumpe(12V), en oljesylinder, to skinner som holder en ramme som ligner veldig på en sånn som står på traktor lesseapparat. Sylinderen løfter og senker denne. skjæret består av en jernplate som er lett krummet med slitestål i bunnen , og vinklet sånn at snøen blir skyvd til høyre. en gammel pajero eller patrol burde kansje gjøre samme nytta? eller subaru med lasteplan.. ypperlig til ballast... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vil tenke meg at du trenger en pickup av noe slag, gjerne 4wd med en sterk motor.. tør ikke å nevne noe merke, men vil tenkte meg du bør lete etter en med ikke alt for mye rust hvis du har planer om å ha den en stund.. Lenke til kommentar
kasin21 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Vil tenke meg at du trenger en pickup av noe slag, gjerne 4wd med en sterk motor.. tør ikke å nevne noe merke, men vil tenkte meg du bør lete etter en med ikke alt for mye rust hvis du har planer om å ha den en stund.. 5669823[/snapback] trur du ikke en rusten civic duger da? med kjetting? det er hvertfall i den kategorien jeg tenker ja, den skal ikke holde så lenge og den skal brukes kun på tunet heime og litt herjing på jordet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Du trenger noe med firehjulstrekk og mulighet for ballast over akslingene. Høyde på bilen er også ganske greit. Høy- og lav-serie er fine ting å ha. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=traktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå