Guybrush Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei Skal kjøpe meg en dvd-spiller og en surround-forsterker. Lønner det seg og kjøpe samme merke? (ytelse/utseende) Har tenkt å bruke 3-6000 kr på dette, noen som har noen erfaring/tips om merke/modell jeg burde kjøpe? Guybrush Signaturer er for pyser :smile: Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Den eneste fordelen med å bruke samme merke, er vel at du er garantert å kunne bruke bare èn fjernkontroll. I ditt tilfelle ville jeg nok gått etter beste spiller, innenfor budsjettet ditt. Og beste forsterker. Uavhengig av merke. Kan dessverre ikke hjelpe deg med tips om produkter, da jeg personlig sverger til litt høyere prisklasser. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jeg kan jo alltids justere prisnivået opp littegranne, da jeg etter all sannsynlighet kommer til å kjøpe dette i Malaysia. Er uansett interessert i tips/linker på tester ol. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Isåfall... Harman Kardon er et sikkert valg, når det gjelder hjemmekino. Kjøp den største DVD'n dems... DVD25 (kan hende de har gitt ut en større nå, men ikke kjøp DVD20 eller mindre.) Og surround-forsterkerene er dritbra. Kjøp så stort lommeboka tåler. Det kommer du ikke til å angre på. Sjekk http://www.harmankardon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå