Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Da er vel Eltax'ene greie nok, om man ikke er fullt så kresen på lyd! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Da er vel Eltax'ene greie nok, om man ikke er fullt så kresen på lyd! 5676344[/snapback] Er vel kanskje litt kresen, men til pc-høyttalere bør de duge! Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Får vel gratulere deg med salget selv om jeg synes du solgte litt for billig. Hva slags musikk spiller du mest? Jeg tenkte at du som et alternativ til Eltax'ene kunne ha nytte av å kikke litt nærmere på disse dersom rock, trance osv. står på menyen: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...ere.htm?id=4952 Spiller fletta av alt i samme størrelse når det kommer til volum og lydtrykk! Og de kan du grisekjøre (les: spille smertefullt høyt) lenge uten at de mister pusten eller med fare for at de tar kvelden. Dessuten krever de minimalt av forsterker. Bare et tips! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) 2500 ,- er veldig optimistisk, mener nå jeg. Beregn halv pris og prut ut fra det, ville jeg gjort Edit: Å? Okei, unnskyld meg da... Endret 28. februar 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nå har det seg vel sånn at det er solgt ? : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå