Gå til innhold

Pris på Logitech Z-680 i dag ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor hard brukt var vell litt av et spørsmål..

 

rart formulert synes du ?

 

isåfall; Er det blitt spillt røft med tenkte jeg på!

 

Det har tross alt mer å si enn om det er et par riper eller hakk i det!

5671120[/snapback]

 

Helt enig! Synes ikke det var rart formulert jeg. Dette derimot er rart formulert:

"Er bassen fortsatt stram som ei snelle med sprettrompe eller er den slapp som en sacco-sekk".

 

Eller for å si det som Pink i "Comfortably numb":

 

Sharp as a razorblade, tight as a tournique, dry as a funeral drum...

 

Membranet blir fort trøtt og slitt når det spilles oppimot (og over) 100dB. Og jeg har ikke trua på at Logitech kan matche f.eks. mine Klipsch Promedia når det gjelder kvalitet på elementene. Men for all del, lyd er subjektivt, jeg foretrekker en bass som sparker som et esel, andre foretrekker sikkert en bass med etterslep. "Er'e for høyt erru for gammal" lissom...

 

Han Derre

Lenke til kommentar
Bassen henger godt med ennå, kan ikke si den henger noe særlig etter...

5672313[/snapback]

 

Har du originalkvittering og emballasjen enda? Er det uten riper eller merker? I så fall ville jeg ha prøvd meg på 2.500,- og evt. gått ned til 2.250,- Uten emballasje/kvittering...1.750,-

 

Lykke til!

 

Han Derre

Lenke til kommentar
Ok. Har lagt det ut på finn.no til 1690. Var en som ville gi 1200kr. Bør jeg godta dette,eller avslå, og vente og se? Trur jeg bare går for det budet jeg, eller er det dumt?

5672567[/snapback]

 

1.200,- er for lite! Da hadde jeg heller beholdt det, alt under 1.500,- er for lavt etter min mening.

 

Han Derre

Lenke til kommentar

De gikk for 1500, syntes det var en helt grei pris. Han spurte først om 1200, så godtok jeg ikke, og så trakk han seg, og litt senere foreslo han 1350, og jeg sto på 1500. Så fikk solgt de for 1500 til slutt ;)

 

Takker for alle svar :)

Da er det bare og vente på at komplett får inn høyttalerne jeg skal ha da.. Vente vente vente :(:p

 

EDIT: Leif

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker akkurat nå, men blir noe hifigreier.. Vanlig Reciever, og et par høyttalere.. Har et par høyttalere som kan brukes som bakhøyttalere så har tilnærmet surround. Får se litt etterhvert her :)

 

EDIT: Hele 600 innlegg :)

 

EDIT 2: Tenkte litt på disse

Ja, har hørt mye rart om de, men syntes de spiller helt ok jeg, og er ikke noe Hifi freak. har et skikkelig Hjemmekinoanlegg i stua, så hvis jeg skal høre ordentlig på musikk og se film, så setter jeg meg der. Er bare for å høre på musikk, kanskje gunne på litt innimellom når jeg sitter på pc'en...

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
EDIT 2: Tenkte litt på disse

Ja, har hørt mye rart om de, men syntes de spiller helt ok jeg, og er ikke noe Hifi freak. har et skikkelig Hjemmekinoanlegg i stua, så hvis jeg skal høre ordentlig på musikk og se film, så setter jeg meg der. Er bare for å høre på musikk, kanskje gunne på litt innimellom når jeg sitter på pc'en...

5676077[/snapback]

Brutter har et par av de.. :)

Låter ganske bra de, høy lyd, mange som pirker på de, men de er billige, og bra lyd..

Lenke til kommentar
EDIT 2: Tenkte litt på disse

Ja, har hørt mye rart om de, men syntes de spiller helt ok jeg, og er ikke noe Hifi freak. har et skikkelig Hjemmekinoanlegg i stua, så hvis jeg skal høre ordentlig på musikk og se film, så setter jeg meg der. Er bare for å høre på musikk, kanskje gunne på litt innimellom når jeg sitter på pc'en...

5676077[/snapback]

Brutter har et par av de.. :)

Låter ganske bra de, høy lyd, mange som pirker på de, men de er billige, og bra lyd..

5676272[/snapback]

 

Japp. Liker å spille litt høyt, og er bra lyd til prisen :) har som sagt et ordentlig anlegg i stua når man skal nyte det litt mer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...