Gå til innhold

7800GTx 256MB Standard Bundle

RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg skal anskaffe meg et GeForce 7800GTx 256MB skjermkort nå,

det skal være standard utgaven, gidder ikke å kjøpe noe som allrede er klokket, når jeg uansett skal anskaffe meg en Zalman vifte og klokke den høyere en hva extreme utgavene er.

Men det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe kortet fra MSI, GainWard, XFX, Gigabite, Asus osv...

Hvem burde jeg velge, det har egentlig ikke noe å si, fordi kortet er jo det samme, vifta skal jeg jo bytte ut uansett. Men hvem er det som har best bundle (altså hvem har de kuleste tingene som følger med i skjermkort pakka, sånn som spill osv...)

Det står ikke noe om hva som følger med i bundlen på datavutikken.com osv...

Vet noen hvordan jeg kan finne ut hva slags bundle som følger med fra de og de leverandørene? Prøvde hjemmesidene til blant annet MSI, GainWard, XFX og Asus, men fant egentlig ikke ut noe som helst.

Har noen noe som helst anelse om hva de forskjellig inneholder? Har dere noen linker til hva de inneholder fra de mest kjente merkene (GainWars, Asus, XFX og MSI)

Kanskje dere til og med har en anbefaling eller to også angående hvem jeg skal velge.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp det billigste du, det er gjerne greiest ;)

Er vel ikke så stor forskjell på de ulike korta, bundle er stort sett bare dritten likevel :roll:

5669519[/snapback]

Enig. Du får gjerne bare noe søppel uansett, hvis du er heldig et gammelt spill eller to. Noen har vell også Quake4. Dette koster da uansnett bare 200kr, og dette må du uansett betale ekstra for (den dyreste som har dette) og resten er bare bagateller, så spar pengenr og kjøp det billigste, og kjøp noe du faktisk får nytte av. :yes:

Lenke til kommentar

Det du linker til er et 7800GT kort, jeg skal ha 7800GTx 256MB, men jeg fant jo den rett under. Det koster jo da 4000kr, ikke 3000kr når man skal ha GTx versjonen, fikk nesten slag når jeg så den lave prisen du viste der.

Men uansett vil vell en slik LifeTime Warranty ikke gjelde sålenge jeg bytter vifte og overklokker kortet?

Lenke til kommentar
Tror jeg går for Point of View, de selger kortet billigst.

Standard hastigheten dems er på 430MHz, hvor langt tror dere jeg kan klokke det med en Zalman VF-700-CU vifte? Kan jeg presse den opp til og kanskje over 500MHz uten at tempen blir for høy?

5670072[/snapback]

7800GTX tempen er ikke så høy som 6800U, og jeg har klokket den høyt. Min går ikke over 61grader med vf700-cu! (før kunne jeg nesten ikke klokke og tempen komm opp til 90 grader!

Du kan sikkert komme opp til/over 500mhz. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...