ebso86 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei.. Jeg har nå laget en enkel t-skjorte med "Freedom of speech" motiv i min webshop Motivet er hentet fra de omtalte karikaturene og er designet for at folk som mener at muslimske ekstramister går for langt i sine demonstrasjoner. Link til webshop Det er ikke noe medregnet provisjon på disse t-skjortene så dette er ikke en post jeg har lagt inn her på forumet for egen profitt. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 hehehe... Kanksje jeg skal kjøpe meg en slik en, og masjere rundt i byen med den Eller ikke hvis jeg vil leve..... Men genialt Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 hehehe...Kanksje jeg skal kjøpe meg en slik en, og masjere rundt i byen med den Eller ikke hvis jeg vil leve..... Men genialt 5669456[/snapback] Hvis folk viser at de ikke tolererer slik oppførsel som vi ser de siste dagene så kanskje de forstår at de er på villspor. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) t-skjortene koster forresten 110,- + frakt Endret 26. februar 2006 av ebso86 Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Smart move. Spesielt med tanke på at du bryter rettighetene til opphavsmennene mht copyright og attpåtil opererer på en måte som gjør at det tar under ett minutt å skaffe ditt fulle navn og din adresse. Jeg tror påtalemyndighetene vil ha få problemer med å innhente den informasjonen de trenger til en etterforskning. At bruddet attpåtil er i forbindelse med et kommersielt produkt vil neppe virke formildende for din sak. Dessuten bryter nok din post med retningslinjene på forumet, og vil følgelig bli stengt/slettet rimelig fort. Jeg ville nok vært litt mer gjennomtenkt om jeg var deg. Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Men så er det allerede også flere som har begynt å selge t-skjorter med det bilde på, så jeg tror ikke at opphavsretten er så mye å bekymre seg over... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja... dette er vel knappest den beste idéen jeg har sett.. Såvidt jeg så i avisen i dag er du hverken først ut eller den som har rettighetene til dette.. Men jeg har nettopp vært inne på webshoppen din og må bare spørre: Er det du som har laget de tekstene selv? De var.. hmm.. hvordan si dette på en skånsom måte.. utrolig dårlig. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Tja... dette er vel knappest den beste idéen jeg har sett.. Såvidt jeg så i avisen i dag er du hverken først ut eller den som har rettighetene til dette.. Men jeg har nettopp vært inne på webshoppen din og må bare spørre: Er det du som har laget de tekstene selv? De var.. hmm.. hvordan si dette på en skånsom måte.. utrolig dårlig. 5669593[/snapback] resten av webshopen er bare dårlige sitat og interne greier for kompisgjengen, så jeg må si meg helt enig der. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 jeg er klar over at dette ikke er noen original idè... jeg er heller ikke redd for at noen skal finne adressen min og bombe meg om du insinuerte det "cybbe" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja, den var jo morsom, hehe. Men husk retningslinjene. 6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Reklamering samt brudd på 3-ords-regelen (Det skrives t-skjorte, ikke t skjorte). Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg