hammeravsaft Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har ikke så mye peiling på pc, derfor spør jeg dere. Det var ikke mulig å få hele adressen, derfor må du gå inn på www.siba.no, data, datamaskiner, og så stasjonære. Det er den nederste jeg lurer på, den til 11995,- Vet jeg får mer for pengene hvis jeg kjøper selv, men har bestemt meg for å kjøpe ferdigbygget. Jeg er åpen for andre forslag Håper på svar http://www.siba.no/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 du sier du ikke vil bygge selv, f.eks netshop gjør dette for noen få hundrelapper... den pc'n er forsåvidt grei..det meste er high-end, bortsett fra skjermkortet som ikke matcher resten...(kommer ann på bruksområdet, som du har glemt å nevne!) Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hva mener du med at det meste er high end? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 At det er stort sett bra komponenter i den! skjermkortet er ikke verdens beste da det kommer til spill.. hva er ditt bruksområde `? (btw, de som ser her.. sjekk hva det står om pc'n: - Prosessor: Amd Athlon 64 X2 4200+(dualcore)- Minne: 2gb DDR2-SDRam woot`? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Espen: La merke til det jeg også.. WTF? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 At det står DDR2 viser nok bare til kompetansen til siba folket.. Jeg ville aldri funnet på å kjøpe en slik maskin da de er overprisede, omtrent umulige å oppgradere etterhvert osv.. Gå heller for en ferdig pc hos en skikkelig databutikk.. (netshop, komplett, psdata osv) Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Maskina til ~~ 9000kr har hele 512GB med minne, for et råskinn! GJØR ET KUPP! Endret 3. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvis det e er en stuepc du vil ha og ikke vil bygge slev så råder jeg deg til å bruke pc-byggerne på netshop.no eller komplett.no Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Maskina til ~~ 9000kr har hele 512GB med minne, for et råskinn! GJØR ET KUPP! 5695183[/snapback] Og med et geforce 6200 grafikkort! Utroligt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå