Tordenflesk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 jepp, hadde en D-LINK 624+ en god stund og var (faktisk) fornøyd med den. Påfredagen døde den. Det er helt umulig å få liv i den med den orginale strømforsyningen, og hvis jeg bruker en annen blinker alle led'sa i front som om det var rave-party på gang. nå i går kjøpte jeg meg en Belkin F5D7230 og var rimelig fornøyd med den. Nå i morges våknet jeg da til enda en død router(samme symptomer). Hvorfor skjer dette? Akkurat nå bruker jeg en gammel Billion bipac 640AE uten wifi. Har tenkt å kjøpe meg en Linksys WRT54GS, men først vil jeg seff være sikker på at ikke den også dør. Begynner å bli dyrt dette her Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Nettverkskortet ditt som sender UT spenning til router'n? Eller bruker du kanskje trådløst du.. :S Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja.... Der er vel en million ting som kan være årsaken men: -Uflaks? hehe -Feil på strømmnettet ditt, kan får høte spennings peak´er -Feil på tilkoblet nettverks utstyr -kanikkekommepåflereting...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå