tore_v1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Typen til kjære mor er i ferd med å få ny mobil gjennom jobben, og de har valget mellom de to overnevnte modeller. Han er ikke avhengig av kamera eller spilling, men han har lyst på radio, men det er det på begge. Er det noen som har erfaringer med disse og kan komme med noen kommentarer? Pris er irrelevant i denne sammenheng, da jobben betaler.. Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har k700i og jeg må si meg veldig fornøyd med den , selv om jeg snart kommer til å bytte den ut i w810. Radioen er lett å håndtere det er ganske pluss hvis han syns det var viktig. Dessuten er det fotolys som man kan bruke til lommelykt på den :!: , det tror jeg ikke Nokia 5140i har. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har k700i og jeg må si meg veldig fornøyd med den , selv om jeg snart kommer til å bytte den ut i w810. Radioen er lett å håndtere det er ganske pluss hvis han syns det var viktig. Dessuten er det fotolys som man kan bruke til lommelykt på den :!: , det tror jeg ikke Nokia 5140i har. 5670729[/snapback] Jo da er lys på Nokia 5140i også. Kan anbefale denne så har hun en telefon som tåler en støyt og litt fuktighet. Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har hatt k700i i 8 mnd. Grei telefon. Har vore lite tull med den fram til joysticken byrja å svikte for eit par veker sidan. Nå verkar den ikkje vist eg skal til høgre eller trykka inn. Har også brukt 5140i ein del då dette er vakttelefonen på jobb. OK telefon det og, men eg trur K700i har ein del betre eigenskapar. (Bluetooth, bra med minne etc) Lenke til kommentar
C.F Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg ville styrt unna K700i. Joystikken er helt ræva etter 18 måneders bruk. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Da skal jeg formidle dette! Tusen hjertelig for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå