Gå til innhold

Film: Dawn Of Victory (Marv's Revenge) Trailer

Anbefalte innlegg

Dawn Of Victory er en film jeg og noen venner har lagd. Den varer over 30 min så derfor legger jeg bare ut denne traileren inntil videre ;). Kan man forresten legge ut så lange filmer her? Vis Ja, kansje den kommer etter vært.

Vil gjerne få litt kritikk. Håper dere får lyst til å se filmen, det er jo meningen med en trailer. :D

post-94834-1150091659_thumb.jpg

Dawn Of Victory (Marv's Revenge)

http://www.youtube.com/watch?v=gpTMJuqtfmo

Etterfølgeren, Dawn Of Victory 2 er "under making"..

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men er ikke det litt morsomt da?

Virker kansje litt mer som en ordentlig trailer da :hmm:  eller?

Var det negativt?

Jeg ville ikke tatt det med. Det mister bare enda mer troverdighet, samtidig som det påminnner oss om at dette er amatørfilm på lavt nivå.

Dessuten er det ikke det som avgjør om det er en ordentlig trailer.

Lenke til kommentar

Det er jo en amatør film på lavt nivå.. skulle bare putte inn litt "humor" i det.. men men, kansje jeg har en dårlig sans for humor da!!

Jeg skjønner jo at det ikke er det som avgjør om det er en bra trailer eller ikke...

Kommer ikke til å fjerne det :tease:

Resten av traileren da... har du noen kritikk om den? Var den mer låvende en starten?

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg syntes traileren sa litt for lite om filmen, den er ganske rotete og vi får ikke vite nok om historien. Den var også en smule lang etter min mening :) På engelsk skrives perfekt -perfect og istedet for thought ville jeg sagt thing.

Men stå på, beste måten å lære er å prøve etter min mening :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes traileren sa litt for lite om filmen, den er ganske rotete og vi får ikke vite nok om historien. Den var også en smule lang etter min mening :)  På engelsk skrives perfekt -perfect og  istedet for thought ville jeg sagt thing.

Men stå på, beste måten å lære er å prøve etter min mening :)

5856267[/snapback]

Japp, jeg la merke til de skrivefeilene.. Orker ikke og forandre på det nå. ;)

Grunnen til at jeg ikke kunne vise mer av historien er at da må jeg vise fram talen i filmen og der er det allerede en annen musikk, jeg får ikke "real" tapen inn på pc'en.

Hadde kansje blitt litt dumt vis trailer musikken jeg la oppå hadde kræsjet med den ordentlige musikken i filmen. ;)

Men det er en "none stop" action film akkurat som i traileren.

Endret av Rino_
Lenke til kommentar

Dawn of Victory rocker! Weeeee...........

* Jeg vil se filmen :yes:

Syns de skrivefeilene ikke gjør noe, de har blitt en del av traileren :cool:

Den scenen hvor det er sånn skalle-med-hodet-lyd er skikkelig gøyal, også når dere løper avgårde, hihi...

Nok en gang; *vil se filmen :p

Endret av Liria
Lenke til kommentar
Dawn of Victory rocker! Weeeee...........

* Jeg vil se filmen :yes:

Syns de skrivefeilene ikke gjør noe, de har blitt en del av traileren :cool:

Den scenen hvor det er sånn skalle-med-hodet-lyd er skikkelig gøyal, også når dere løper avgårde, hihi...

Nok en gang; *vil se filmen :p

5868396[/snapback]

Oi da, det var jo possitiv kritikk :)

Filmen er nok for stor til og legge ut her på forumet, eller på internett i det hele tatt. Hvem ville vel tatt seg tid til og downloade en så stor fil? Utenom deg kansje da.. Dessuten etter min mening ser man det beste fra filmen i traileren, nesten alle spesial effektenen vi har brukt og er stolte av er med. :yes:

Da vi lagde filmen var det først og fremst en meningsløs action film vi ville lage, bare prøve og lage kule effekter og sånn.. Det er en dårlig historie, så derfor foretrekker jeg og se traileren... det er action scenene jeg er stolt av :)

Men nå gjør jeg vel en possitiv kritikk litt negativ her :hmm:

Det er vel ikke min jobb og skrive negative ting om filmen... ;)

Lenke til kommentar

Kan du si, har aldri hørt at George Lucas har gjort om positiv kritikk til negativ kritikk om Star Wars :dontgetit:

Meningsløse action filmer er jo artige, Marv er jo heeelt psyko..

Næh, selv om man ser det beste i traileren er man nødt til å se selve filmen og... hihi... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

får ikke lastet opp traileren her (har ikke flash), men skal gjøre det en annen gang.

Liker filmer med non-stop action (når det er amatør). :thumbup:

edit: har sett traileren nå. er enig at du burde hat kuttet ut 20th century fox osv, og heller finne på ditt eget.

Litt rotete i starten, men tok seg bra opp litt lenger inn. Fikk veldig lyst å se filmen.

er det mulig å få hele filmen, eller skal du selge den?

Lurer fælt på hvordan det går med det "matrix-punch" greiene på slutten.

Bra jobbet :thumbup:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Filmen så veldig artig ut. Det du kan gjøre er å brenne den ut på dvd og sende den i posten til folk som vil ha (det er det jeg har gjort før). Noe jeg kan råde dere til er å holde filmen så seriøst som mulig når det gjelder å ikke ha med åpenbar intern humor, infantilisme og generelle tåpeligheter. Så ut som filmen her hadde en del av dette, men den blir nok grei nok for dèt. Noen av lydeffektene var for dårlige, dette kan man fikse på i programmer som Adobe Audition osv med EQ og andre effekter. Skyteeffektene så bra ut, det samme kan sies om blodet. Hva har dere brukt?

Hvor lang tid har dere brukt på å lage filmen?

Lenke til kommentar

Heisan! Ganske dårlig lydeffekter ja, enig det. Men det er ikke de samme lyd effektene som er brukt i filmen som i traileren. Jeg måtte putte inn nye, ikke at de i filmen er noe bedre egentlig da. :ermm:

Som blod har vi brukt noe sminke utstyr, når det er masse blod har vi faktisk bare brukt keatchup og vann.. :blush: hehe Jeg har litt lyst til og bruke griseblod som man får kjøpt i butikken i film nr 2.

Vi brukte vel noen få måneder på filmen, 2 kansje. Og noen ukers tid på redigeringen i tillegg.

Er Adobe Audition gratis program på nettet?

Forresten har jeg en hjemmeside, det står en del om filmen der:

www.rinosweb.moo.no

Ikke få så store forhåpninger, alt som står der er overdrevent babbel.

Grunnen til "krigen" i filmen er at, Marv (en fra filmen) ikke fikk være med på leken da de var små.. Altså hele komplottet er egentlig ganske useriøst ja. Men det synes jeg er bare morsomt jeg da, min humor :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finnes det noen andre sider en youtube man kan legge til et filvedlegg?

Jeg har en 13 min lang film å legge ut, på youtube kan man bare legge til en film som varer 10 min.

(det må da gå an noen steder?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...