Gå til innhold

Problemer med å hente ut video med Vegas

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Sony Vegas 5.0. Får hentet ut filmen jeg har filmet med (Kamera: Sony DCR-HC90). Dette fungerer bra. Men når jeg setter inn en film som jeg har filmet med et Canon XL1 så får jeg ikke hentet ut filmen i Vegas. Den bare setter seg på pause av seg selv. Å jeg kan ikke koble Canon XL1 til PC'en for da finner ikke Vegas kameraet. Noen som kjenner til dette / har tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Sony Vegas 5.0. Får hentet ut filmen jeg har filmet med (Kamera: Sony DCR-HC90). Dette fungerer bra. Men når jeg setter inn en film som jeg har filmet med et Canon XL1 så får jeg ikke hentet ut filmen i Vegas. Den bare setter seg på pause av seg selv. Å jeg kan ikke koble Canon XL1 til PC'en for da finner ikke Vegas kameraet. Noen som kjenner til dette / har tips?

5669120[/snapback]

Hei PB Før jeg svarer er jeg litt usikker på endel ang. spørsmålet ditt. Du får ikke hentet ut filmen, men fikk den inn på tross av at Vegas ikke finner kameraet. Kjører du filmen inn fra det andre(sony)kameraet? Når du ikke får ut filmen fra Vegas lurer jeg på om du kan ha laget en sløyfe ved et uhell (skjedde meg en gang)...og da stopper den raskt opp...

Du kan bruke undermenyer på New prosject, der ligger hele lista med alle forskjellige kameraer, men normalt er ikke det noe problem. Vegas tar det den får servert... definerer også automatisk 4:3 eller 16:9 om du skulle ha glemt og å bestemme det på undermenyen.

Vel, det hjalp sikkert ikke mye, men ekspert-hjelp får du på flere Vegas "help eller support" sider på nettet. Lykke til! Hilsen Ghems

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...