Gå til innhold

Hvilken type undertøy er finest til jenter?

Zappza

Hvilken type undertøy er finest til jenter?  

339 stemmer

1. 1. Hvilken type undertøy er finest til jenter?

• Vanlige truser
      15
    • Bestemortruser FTW!
      10
    • "Vanlig" string/Tanga
      58
    • G-string
      74
    • Hipsters
      63
    • Boxer
      5
    • Hotpants
      114

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje litt OT men men.

Jeg skal altså kjøpe bursdags gave til ei i klassen. Har kommet så langt at jeg skal kjøpe henne ei truse (ooo, orginalt :roll:) men jeg vet ikke hvilken størrelse hun bruker. Kan jo ikke spørre heller da skjønner hun jo at jeg skal kjøpe en til henne.

Såh, hvordan skal jeg finne ut størrelse på truse uten og spørre eller gå ammok i truse skuffen hennes :ermm:

Lenke til kommentar

Hmm, joda kan jo altids kjøpe en stor en men det er da ikke vits med en altfor stor string/hotpant :dontgetit: Da blir det jo bare nesten stygt :(

Eneste grunnen til at det ikke blir stygt er at hun som skal ha trusa har sinnsykt fin rumpe!!

jarmo: Det ligger bilder av de fleste bildene på første sida :)

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Kjøp en ganske stor en, det pleier å slå an. :)

5671101[/snapback]

Hmm, joda kan jo altids kjøpe en stor en men det er da ikke vits med en altfor stor string/hotpant :dontgetit: Da blir det jo bare nesten stygt :(

5671119[/snapback]

Trur han tulla med deg:P Om du kjøper en som er alt for stor blir det oppstyr.

Lenke til kommentar

5671101[/snapback]

5671119[/snapback]

5671248[/snapback]

Baw, er kjipt å bli lurt sånn uten å vet det :blush:

Når jeg tenker meg om, er det jo en selvfølge at det blir oppstyr :ohmy:

Hvem vil tro at man har sååå stor rumpe :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg skal altså kjøpe bursdags gave til ei i klassen. Har kommet så langt at jeg skal kjøpe henne ei truse (ooo, orginalt :roll:) men jeg vet ikke hvilken størrelse hun bruker. Kan jo ikke spørre heller da skjønner hun jo at jeg skal kjøpe en til henne.

Såh, hvordan skal jeg finne ut størrelse på truse uten og spørre eller gå ammok i truse skuffen hennes :ermm:

5671067[/snapback]

Høre med en venninne av henne? Hvis du sier hun har veldig fin rumpe vil jeg tippe at hun har small/36. Eventuelt kanskje et hakk større. Men hvis du ber de i undertøysbutikken om å sette sånn ting i trusen sånn at den ikke kan prøves, så kan hun sikkert få byttet den hvis det er feil størrelse.

Lenke til kommentar

5671067[/snapback]

Høre med en venninne av henne? Hvis du sier hun har veldig fin rumpe vil jeg tippe at hun har small/36. Eventuelt kanskje et hakk større. Men hvis du ber de i undertøysbutikken om å sette sånn ting i trusen sånn at den ikke kan prøves, så kan hun sikkert få byttet den hvis det er feil størrelse.

5671809[/snapback]

Er det ikke litt flaut å spørre hu dama i kassa om det? :p Tenker på hvos det er en litt mindre by der alle kjenner alle :p

Lenke til kommentar

5671067[/snapback]

Huff. Alt blir feil.

Kjøper du for stor - "Er jeg så feit? *whine whine*

Kjøper du for liten - "Vil du at jeg skal være så tynn? Du er aldri fornøyd med formen min"

osv

-----------------------------------------------------------

Har ingen formening om dette emnet.

5673683[/snapback]

Fordi du er.... *kremt* glem det. :whistle:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Jeg har fått diverse boxere i gave fra mer eller mindre bekjente i klassen. At de konsekvent har kjøpt for store størrelser skuffer meg jo litt. :p

Fikk riktignok en Dolce- & Gabanna boxerbrief i riktig størrelse, men bortsett fra det hadde folk kjøpt str. large. Hallo :cry:

EDIT: De hadde visst ikke kjøpt Large, men Medium. Så ihvertfall enormt ut spør du meg.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg har fått diverse boxere i gave fra mer eller mindre bekjente i klassen. At de konsekvent har kjøpt for store størrelser skuffer meg jo litt. :p

Fikk riktignok en Dolce- & Gabanna boxerbrief i riktig størrelse, men bortsett fra det hadde folk kjøpt str. large. Hallo :cry:

5674833[/snapback]

Nettopp!

Det er det jeg mener i innlegget mitt over ...

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

5671101[/snapback]

5671119[/snapback]

5671248[/snapback]

Baw, er kjipt å bli lurt sånn uten å vet det :blush:

Når jeg tenker meg om, er det jo en selvfølge at det blir oppstyr :ohmy:

Hvem vil tro at man har sååå stor rumpe :whistle:

5671320[/snapback]

Eid :!:

Hadde vært så jævla lættis om man hadde kjøpt sånn Overkilled undertøy til ei jente, må ha blitt såååå fornærma :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...