Osen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei! Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Elitegroups: i-Buddie P4-2400 15" 40GB 512MB DVD/CDRW Vet noen noe om batterikapasitet, støynivå etc... Dere kan finne mer info på: http://multicom.no/index.htm Lenke til kommentar
svindel Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Sorry mac! Denne "bærbare" har ikke batteri. Derfor kalles de "desknotes". Den bruker både minne og prosessor av skrivebordstypen, og er ment som en portabel desktop-maskin. Den har forøvrig fått glimrende kritikker! Eneste ulempen er at den må kobles på strømnettet :sad: svindel Lenke til kommentar
dietah Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Du kan få den med eksternt batteri. I-buddiene er forøvrig billigere hos pcmax.no Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 På multicom leveres den med eksternt batteri. Jeg vet ikke hvordan den kobles til pcen. Noen som vet det? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Siklet en stund på denne i-buddien selv, rå kraft til en billig penge. Bare husk at dette er en desktopertstatter og ikke noen veldig mobil maskin. De fleste kunne tenke seg en slik maskin som det går an å spille på, og etter hva jeg har hørt suger skjermkortet skikkelig.. Men mye for pengene er jeg ganske sikker på at du får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå